MH-människor hitåt

Sv: MH-människor hitåt

:eek: Vilken logik...Såvida du inte har fuskat du med :confused: :devil: :confused:

Jo, jag funderar ju på en sådan, efter vallande optigentestade linjer :love:
 
Sv: MH-människor hitåt

oj va spännande! du vet väl att hunden måste bli SLCH och SBCH så jag vet att det går ;).
 
Sv: MH-människor hitåt

:rofl: Så du säger! :D
Du kanske har gått i samma pakt som min sambo. För han sa idag när vi var ute med hundarna att jag räknas inte som hundägare utan smådjursägare, och att han tycker att jag borde regga Julie som en råtta för att få billigare försäkring. :rofl:

Vad gäller MH så vill jag testa Julie. Men det resultatet skulle nog inte vara mycket att hurra över. Men reaktioner skulle dom få, rejäla såna. :angel:
 
Sv: MH-människor hitåt

Nja beror på vad som räknas som fusk! Jag var inne och kollade på ett par rassidor och trodde det här sen..skulle vara typiskt dig att ha en sån:angel: ..Får jag diplom nu? :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Finns det nån här som skulle ha lust att hjälpa mig tolka poäng från en hunds korningsresulat? :) Jag är alltså helt obekant med detta...
Svar
9
· Visningar
1 944
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras Vill gärna höra era åsikter om dessa MHn! Det är en ras som jag är ny inom, en brukshundras. Tack på förhand! :) Hund 1: 1a.Kontakt...
Svar
14
· Visningar
1 252
Senast: Nenyah
·
Hundavel & Ras Vad skulle ni säga om detta MH på en Vit Herde? Ok? Tvivelaktigt? Ett MH är ju verkligen inget absolut test på något vis egentligen...
2
Svar
27
· Visningar
3 303
Senast: LovingLife
·
Övr. Hund Roligt värre! :) Överlag så reagerade hon lite mer än jag trodde, men avreagerar fort (speciellt vad gäller rädsla). Testledarna...
Svar
13
· Visningar
1 372
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp