Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min "långhåriga" schäfer började lossa päls i slutet av sommaren (aug-sep) och det var MYCKET hår som borstades bort, flera ggr om...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: martha
·
L
Övr. Hund Fick äntligen våra efterlängtade valpar efter många försök:banana: Vår yorktik fick i måndags f.m 4 små, små underbara varelser, 1...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Elwira
·
E
Övr. Hund Jag har en labradortik världens mysigaste. Thea heter hon. Pappa är renrasig jaktlabrador. Mamman är labrador, finns lite Rottweiler...
2
Svar
38
· Visningar
3 429
Senast: Isis
·
C
Övr. Hund Har fått hem min nya hund. Han är en 6 månader ung Springer Spaniel raka motsattsen till min förra. Han är lugnet själv och väldigt mjuk...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: ConfettiCavat
·
Övr. Hund vrt hittar man adressen till SKK dit jag ska sända pappren för inregistrering av hund. Tänkte det är kanske dax o regga Jääkäri i...
Svar
16
· Visningar
1 478
Senast: linafina
·
Övr. Hund Vi har idag avlivat våran hamilton tik. Hon blev bara 4 år. Hon var en underbar hund men totalt uppstressad jämnt. Vi har testat allt...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: islands_lover
·
F
  • Låst
Övr. Hund Om det står i ett köpekontrakt för hund "Hunden får inte säljas vidare utan samråd med **** ****** (uppfödarens namn)", är det ett...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 624
Senast: Zoya
·
Övr. Hund denna hund skulle passa i detta. Bilder på hunden: http://archive.pixbox.se/arkivet/syn...80/5229394.jpg...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Ja hur gör ni för att hindra tjuvparningar?? :p Min tik har börjat löpa nu o man vill ju vara på säkra sidan :cool: Hur gör ni...
2
Svar
21
· Visningar
8 846
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Glöm inte hundprogramet som är på TV4+, nu klockan 20.00 :idea:
2
Svar
21
· Visningar
2 087
Senast: Rea
·
Övr. Hund Det fanns ju en tråd för ett tag sedan om lustiga kommentarer från icke-hundmänniskor. Så nu är det väl ändå dags för en tråd med...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 001
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Nu är det väl dags för en tråd med nya vinterbilder :idea: I natt har det kommit ganska mycket snö hos oss. Bilder kommer snart.
Svar
18
· Visningar
1 073
Senast: Ambra
·
Svar
2
· Visningar
866
Senast: MrsScabtree
·
R
Övr. Hund Hur länge sen är det som den vackra mörka färgen på golden försvann? (Finns väl några kvar, men rent allmänt...) Vad var det som gjorde...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Monia Tex
·
T
Övr. Hund Va å kollade hos en uppfödare igår och tingade en liten hanvalp! Han är världens sötaste lilla hund. Är av rasen cavalier king charles...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Tovanlovan
·
W
Övr. Hund Ja ni får dras med mina frågor:D Enzo är nu 11 månader och har blivit könsmogen. Vi letar med ljus och lykta efter ett enda uns av...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Kan inte ni som har miniatyr hundar (typ papillon, dvärgtax, dvärgpincher, Prazsky Krysarik, Shih tzu mm) slänga in lite bilder, och...
Svar
5
· Visningar
1 810
L
Övr. Hund Min rottis har haft rätt regelbundna fällperioder. Men nu har han fällt konstant sen tidiga sommaren och det tar aldrig slut. Vad kan...
2
Svar
23
· Visningar
3 745
Övr. Hund Nu är hon 5 veckor in i dräktigheten och magen är ju inte så vansinnigt stor ännu, men den växer sakta men säkert :love: Ser ju...
2
Svar
25
· Visningar
1 507
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min gamla hund, som i alla år varit väääldigt liten i maten, har blivit hungrig och glupsk som en hel labrador ;) :eek: Hon är i bra...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp