Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :o Vovvan äter kattens avföring :crazy: Är det ett tecken på någon brist eller tycker hon att det är gott? Finns det nått sätt för...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: k i m
·
Övr. Hund Vi fick nyligen hem vår valp, en BC som nu är 13 veckor. Allt funkar bra, han passar jättebra hos oss och börjar få kläm på livet på...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Belgien vill införa spöstraff på hundar som exempelvis bajsar där dom inte får. Är det inte ÄGAREN som isf ska få spöstraff då? Hundar...
Svar
10
· Visningar
937
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Pappas 7 månader gamla riesentik fick åka akut till djursjukhuset igår. Har varit som vanligt innan (en urinvägsinfektion som 10 - 12...
Svar
1
· Visningar
1 017
Senast: villi
·
Övr. Hund Denna gång var det "frysboxens" tur :D Även hon UA :banana: :bump: Skönt att man han göra ögonlysningen innan hon löper, så nu...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Gnist
·
Övr. Hund jag ska kanske börja passa en liten schäferhane på 3 år! :bump:
Svar
2
· Visningar
670
Senast: attempt
·
M
Övr. Hund Hej alla! Mullemonster har tidigare hängt mest på hästsidorna, men sdan flytten t Sverige i våras har vi inte haft bredband men idag så...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Alfakrulls
·
G
Övr. Hund HAr en undran... kan man bli jätteallergisk mot en hund som löper om man aldrig reagerat på den förut o inte på annan hund heller...
Svar
2
· Visningar
603
Senast: martha
·
Övr. Hund sambon ska in till banken i morgon och förlänga lånet pga att han lär fixa lite med bilen bland annat.. vi har länge pratat om att... 2
Svar
22
· Visningar
20 525
Senast: Fibusen
·
F
Övr. Hund ...fick hem boken "Sy till hunden" och nu undrar jag om det finns fler böcker eller vart man kan hitta mönster???
Svar
2
· Visningar
3 369
Senast: Fortfarande Grevinnan
·
Övr. Hund Vår son är 11 år gammal och jag undrar lite hur man kan göra så att vår unghund förstår att även han är "ledare", eller vad man ska...
Svar
18
· Visningar
1 910
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund Nu har min vovve lärt sig att stänga köksluckor och köksskåp :D Helt otroligt hur fort dom lär sig.. Dag 1 Lära in kommando, och hur...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund liten hund säljes, brun är det någon mer än jag som stör si gpå sånna här annonser? Att skriva att hunden är liten kan ju betyda...
Svar
2
· Visningar
936
·
Övr. Hund Hur är det egentligen? Jag har alltid fått höra att det är farligt att ge hundar "hovspill". Så mina får inte äta det. Alltså bitarna...
Svar
15
· Visningar
1 758
·
Övr. Hund Ni uppfödare här: när brukar man ta första kullen? Skillnad på små och stora raser? Vad säger SKK? Rent instinktivt tycker jag att 1...
Svar
8
· Visningar
2 745
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Nu sitter jag här med mitt knäckta näsben och har såå tråkigt. Men då kom jag på något jag jämt letade efter förut och aldrig hittade...
Svar
14
· Visningar
1 407
Senast: G-uldlock
·
Övr. Hund Förr i tiden fick man julkort med bilder i från valp-köparna. Sen fick man digitala bilder på datorn via mail några fler gånger på året...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund har en liten fundering om min lilla cockerspanielflicka, en grej jag inte riktigt blir klok på. Varje gång vi kommer in från promenad...
Svar
6
· Visningar
796
·
Övr. Hund eftersom min lilla amristik har tunn päls och är en riktig fryslort. hon fyreser alltså på en gång. det går ok om det är torr kyla men...
Svar
5
· Visningar
755
·
Övr. Hund Hej. En kompis till mig har lust på er border som jaktkompis. Jag tycker det är en jättetrevlig ras, men har bara träffat dem som...
Svar
2
· Visningar
1 627
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka