Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi sprutade hunden med ivomec mot noskvalster för 14 dar sen, och då sa vet att han skulle ha en spruta till inom 10 dar. Vi åkte...
Svar
12
· Visningar
4 643
Övr. Hund http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=307714
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Nu ska jag skriva min första snyfttråd......:crazy: I dag dog min allra bästa vän.... Vår blandras tik Mopsy, 15 år gammal. Hon...
Svar
3
· Visningar
780
A
Övr. Hund Ufff såg en annons om följande korsning Pitbull/Berner Sennen. Vad tänker man med????:eek: 5bagis dessutom.
Svar
4
· Visningar
982
Senast: diny
·
Övr. Hund någon som vet var man kan vända sig om man är intresserad av denna ras??
Svar
1
· Visningar
1 196
Senast: Pippi´n
·
P
Övr. Hund Jahopp, kom hem med tomt koppel från Ulltuna idag. UL:et gav ingeting, det gick inte att att se hur långt gånget förändringarna var...
Svar
7
· Visningar
921
Senast: mimus
·
Övr. Hund Ok, ni med greyhound, vad ger ni för foder och ungefär hur mkt? Jag fick idag hem en fyraårig tik, tunn tom för att vara greyhound och...
Svar
12
· Visningar
5 923
Övr. Hund Ni missar väl inte "Mannen som talar med hundar" ikväll, klockan 20.00 på TV4+? :idea:
Svar
3
· Visningar
715
Senast: mikkiZ
·
Övr. Hund av mitt nyförvärv! :love: skrev ett inlägg precis innan jag skulle hämta honom för nån månad sen och utlovade bilder, meeen... så...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: wtf
·
R
Övr. Hund http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-AV_ID=405540,00.html Jag tycker att de har skrivit väldigt lite om detta men för er som vill...
2
Svar
39
· Visningar
3 876
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Det kanske är jag som är fjantig men jag blev så jävla förbannad idag, och det har fortfarande inte släppt... :devil: :mad: Vi satt...
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: Websters girl
·
L
Övr. Hund hej ja har funderingar på att skaffa mig en hund valp e de nån som vet vilken ras e bäst för första hunden? tacksam för svar :p
Svar
13
· Visningar
1 313
Senast: ii-ssa
·
D
Övr. Hund Vill ha lite special på handtaget då jag ibland kan vara svag och skulle vara skönt att inte behöva göra om dom själv. Hittade några...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Var ute på vår dagliga skogspromenad när hunden hittar älghår med små blodiga slamsor på vägen och sedan spårar in i skogen såfort att...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: CA
·
Övr. Hund Ja som det låter. Mina hundar har de senaste 3-fyra dagarna varit riktigt risiga i magen till och från. Det är bara diarreér och någon...
Svar
3
· Visningar
1 993
Övr. Hund Jag har länge velat ha en egen liten vovve, familjen har en hund som jag så klart tycker väldigt mycket om, men han är en blandras och...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: Annielee
·
H
Övr. Hund Står inför ett jättesvårt val.... det är nämligen så att för 1½ år sedan fick våran tik valpar(hon fick p-spruta som slutade verka 1...
Svar
15
· Visningar
1 674
Övr. Hund Hej igen kära bukefalister! Får ju om några veckor hem en liten cockertjej som ska bli vår nya familjemedlem o, förhoppningsvis...
Svar
7
· Visningar
1 873
Senast: ako
·
Övr. Hund Igår tog en kompis kort på Lilla Unni, och fick till några bra kort....och så detta kortet: Alltså, hur ser hon ut igentligen?!:o...
Svar
2
· Visningar
898
Övr. Hund Min lilla madam, dvärgschnauzer har börjat blöda endast 5½ månad gammal. Är det inte lite väl tidigt? Jag antar det är förlöp för vi...
Svar
5
· Visningar
5 437
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp