Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Har du många eller bara några?
Jätte fin labrador! Kul o se en smal labbe... seriöst, en kompis till min familj har också en jaktlabbe men den e fet som tusan.
//Mimmi
Vilken underbar jaktspringer! Kan du inte berätta lite om henne? Skulle gärna vilja ha en eftersom jag älskar mentaliteten och energin hos spaniel o retriever av jakttyp, men jag jagar inte själv och jagantar att det kan bli svårt med träningsmöjligheter på en spaniel då. Vet du någon som kan tänka sig att sälja jaktspringer till jaktträning på "hemmanivå", bruks o lydnad?
Här är bilder på mina egna hundar, jaktgoldentikar allihop.
Vi har en 4-årig Tysk Jaktterrier. Här finns några bilder som visar hans olika sidor. Han är en riktig gosare, måste undersöka allt som prasslar i löven och missar aldrig ett tillfälle att bada! Och så gillar han att visa upp sig! http://www.familjeliv.se/krypin/timsetim/galleri.php
/Timsetim
Trimmar du din tysk? Pojkvännens bror har nämligen en tysktik, och hon ser ut som en jäkla ryamatta i jämförelse med din! Ordentliga mustascher och ögonbryn, ibland brukar de senare trimmas lite men det är sällan. Andra tyskar, som jag sett på bild, brukar nästan se släthåriga ut i jämförelse med hennes ragg
Det kanske var Zentas uppfödare...Vad jag har förstått så är det väldigt olika det där, hur de är i pälsen. En uppfödare sa en gång att vår var "tråkig" i pälsen. Han ville att de skulle vara mer raggiga.
Jag är glad att jag slipper trimma!
/Timsetim
Ska se när jag kommer hem om jag har någon bild jag kan lägga upp.