Sv: Hund2006

Jag ska dit med min Junior.. Spännande om han nyper ett till Cert som har redan vid 10månaders ålder gjorde =) *stolt*
 
Sv: Hund2006

Kommer ni ut till Tyresö på lördagen? Eller har ni inte hunnit bestämma om det ännu? Med tanke på allt byggjobbande menar jag ;)
 
Sv: Hund2006

Jag ska ge mig 17 på att komma, om jag får med mig sambon är ovisst. Han fasar för att sitta och babbla hund med folk, inte riktigt hans grej....:angel:
Han jobbar ju dessutom en del lördagar, men jag kan tjata lite.:D:devil:
Vill ju att han ska få se en terrier nån gång...:D

Byggandet ska vara klart till helgen, senast...:cool:
 
Senast ändrad:
Sv: Hund2006

Är man medlem i SKK så har jag för mej att det kostar 80:- ;)
 
Sv: Hund2006

Men det är jag inte längre....:D
Gick ur när jag blev hundlös, och nu när jag sitter med en gatukorsning har det inte blivit av att jag gått med igen.
 
Sv: Hund2006

KL.

NEJ, j-kla sk*t... hunden är anmäld, trimmad, tränad och klar... och nu visar det sig att jag inte alls har möjlighet att åka till Stockholm den helgen... grrrr...

Planen var från början att jag skulle åka upp till utställningen (från Köpenhamn), och sen stanna hos mina föräldrar utanför Stockholm över julen.
Nu måste jag dock, av diverse anledningar, vara i Danmark veckan efter uttällningen, och har inte råd att åka flera gånger fram och tillbaka "bara" för att gå på hundutställning...

Och vi som såååå gärna ville ha chansen att få ett första cert:(

Så om någon vill ha en extra tax med så har jag en över...
 
Sv: Hund2006

Hej!

Jag ska dit men ska ej ställa..ska vara där på söndagen..
 
Sv: Hund2006

Hade du bott i den här ändan av landet, så hade jag kunnat ta med din tax och ställa den åt dig, men det känns som en lite väl lång omväg ;)
 
Sv: Hund2006

Idag fick jag brevet!:bump: :bump:
Jag har nr 95.
Det är bara 24 korthåriga standardtaxar men ett helt gäng andra sorters taxar:D
Ringen börjar kl 9 och jag är 27: e i ringen. Men jag satsar på att vara där till kl 8 ändå.
Nu börjar man ju bli nervös!!:eek:
Hur fasen ska jag hitta!?!?!?!
Jag är förövrigt i ring A2.

Jag ringde min uppfödare idag men hon trodde inte hon skulle kunna vara där för hon har ingen hundvakt. Hon sa åt mig att ta med ordentligt med pengar;)
Jag måste köpa nytt koppel o halsband.

SPÄNNANDE!!:bump: :bump: :bump:

cathepsin: Vad trist. Hade gärna ställt upp men jag bor också åt ett tokigt håll precis som Gnist.:crazy:
 
Sv: Hund2006

*lånar*

Fick också mitt och vi får nästan en egen ring fast i C-hallen!!!! C44 så där är jag med 2 stycken weimisar....

Lokas grupp är bara 35, förra året var vi 52... Fortune har 16 i sin ras...

//E
 
Sv: Hund2006

*knapplån*

Ska dit och kolla, ett syskon till min hund ska ställa ut så givetvis ska jag försöka åka den dagen (söndag).
 
Sv: Hund2006

*knapplån*

Min vovve går som nr 26 i ringen och det är 46 anmälda i rasen så det blir lite konkurrens det...

Har för mig att vi skulle gå i B16 på lördagen men inte helt hundra.
 
Sv: Hund2006

Har inte heller fått mitt PM än, men såg att det finns på skk:s hemsida, där ser man antal anmälda i rasen och vilken ring.

De har bytt domare på juniorhavanaiserna, om det är bra eller dåligt för min del vet jag inte då jag aldrig ställt för någon av dem.

Ska vara i ring C44 på söndagen.
 
Sv: Hund2006

Jo, det pm:et har jag redan kollat in ;)

Förväntar mig det "riktiga" denna vecka :cool:

Jag med, vet att vi är i c hallen (tror jag eller om det var a :crazy: ) 53 st tibbar inte domarbyte, vi går först i ringen (söndag)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 663
Senast: Tantan
·
Hundträning Skulle vilja utbilda en hund till att upptäcka cancer. Någon som har gjort det här (eller annan specialsök) som vill berätta om vägen...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: Migo
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Att lämna i smyg
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp