Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har ca 65 mil enkel resa
Åker ner fredag/ lördag ställer på söndag och åker hem på söndag efter utställningen är klar.. Något trött lär man vara
Och du får inte ha med dig hunden, om den inte är anmäld endast deltagande hundar....
Är man tokig eller är man tokig?? Ska köra 10 mil till bussen, ha två "kräk" med sig på bussen... två pussande vildar
Till brandgul: vad dyrt -.- Men men får se om jag lyckas tigga till mig lit för tidiga julklapps pengar..Å betala nästan 100 spänn in inträde
Till Duvan: Okej, det är ju nära och bra, får se om jag kan dåÄlvsjömässan 9-10 december.
När var det du skulle ställa?
oh herregud min dvärg väger åtta..å andra sidan är han betydligt större än den andra dvärgen här i närheten.
Tja, om inte annat kan han kanske släppa av dig där. Jag ska ju som sagt förbi Gävle när jag åker hem...
Haha han har inte något körkort för tillfället och vi ska ner till skövde, skjussar du mig dit ?
Ska tjata lite på honom iaf så får vi se
Å betala nästan 100 spänn in inträde
Tackar! vilket bra förslag. Jag bor i sthlm, vart ska jag vända mig då lite mer precist? jag har inte kontakt med någon speciell klubb förutom skk.. några bra förslag? eller hur man hittar såna?