Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har använt laxolja & kommer att fortsätta göra det, får också höra "vad gör du för att få honom så fin i pälsen", vilket inte är helt lätt med kort, svart päls. Men det funkar kanon.
Förutom laxoljan äter han Standardt extra eller normal, ska försöka gå upp till nåt mål färskfoder varannan dag också, har lite för liten frys nu bara
Tillägg: jag tycker inte att hundarna fäller riktigt lika mkt med laxolja, men mina fäller nog inte så mkt ändå.. Me npälsen blir kanonfin iaf
Man brukar ju säga att man ger olja för att pälsen ska få mer fett. Jag som har hundar med fettiga pälsar märker direkt om de får foder med för låg fetthalt, då torkar deras pälsar ut!
Omega 3 och omega 6 är det som det är rilkligt av i fiskoljor. Det används iaf inte inom humansidan för att stärka håret. Så jag tror att man får testa sig fram. Kanske kan det vara det lilla som behövs? Annars är det bra för hundens leder, kolesterol och hälsa
Jag kanske ska tillägga RÄTT sorts fett och därför är sådana högkvalitativa oljor med rätt sorts fett bättre än t.ex. processad och extrakterad matolja.
Hundträning Den största skillnaden brukar vara att valpdummies inte har några ”kanter” att hålla i, en del är formade mer som liksom en rymdraket :D...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.