Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Övr. Hund Kanske är lite upprepning från den tidigare tråden. Har för mig att jag har hört att vissa här ger sina hundar rått kött. Var får ni...
Svar
4
· Visningar
1 300
Senast: Websters girl
·
S
Övr. Hund Hur är det egentligen, har sökt men inte fått nå konkret svar förutom att storvuxna raser bör bäras första tiden. Jag har en 9...
2
Svar
28
· Visningar
9 537
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund *jihoo* Nu funkar MH-fliken! Jag har inte hunnit kolla runt ännu. Hoppas att jag inte ropar hej innan jag är över bäcken ;)
Svar
1
· Visningar
1 208
Senast: Brandgul
·
G
Övr. Hund Har en liten fundering på en sak..:confused: Varför är det sådan skilldnad på små o stora hundar... när småhundar skäller o hugger...
Svar
11
· Visningar
1 089
Senast: gwennie
·
Övr. Hund Okej, nu vill jag veta vilka här inne på buke som har vita herdehundar!! Gärna med bild också:d Själv har jag en tik på 7månader...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: Isis
·
Övr. Hund Jag vill gärna veta från er som har erfarenhet med eller själv äger en sånn, 'allt' som är bra och dåligt.. Jag och fin pojkvän har...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Hedda_007
·
K
Övr. Hund Såg denna annons på....en känd annonsida.
Svar
12
· Visningar
1 211
Senast: Krims
·
Övr. Hund våran underbara greyhound som bara har bott hos oss en dryg vecka fast det känns som om hon alltid har varit en i familjen. Odell...
Svar
1
· Visningar
715
Övr. Hund till HUND 2006! Vilka är det nu som ska dit och vad är det för hund/ar ni ska ställa? Ålder, ras, kön, har den ställts ut förut och...
Svar
8
· Visningar
938
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund Dags för alla åldriga hundar att visas upp på bild! Alltså 10 år + and still going strong =) Berätta allt Ni vill!
2
Svar
33
· Visningar
2 696
Senast: Casper
·
Övr. Hund Hej! Om ni såg följande på en uppfödares hemsida: E-kulls valparna är nu vaccinerade, id-märkta, besiktigade och även ögonlysta. Alla...
Svar
7
· Visningar
1 338
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund min lilla schnauzertik har redan børjat visa lite att det snart ær dags. det oroar mig lite eftersom hon skall ha på søndag. ær det...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Piavik
·
Övr. Hund Allt roligt har en tendens att krocka känns det som. Nu måste jag välja att antingen åka ner till Umeå på rasträff och träna med en...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: islands_lover
·
Övr. Hund betalar ni en avgift för att vara med i era träningsgrupper? alltså utöver medlemsavgiften i klubben? upptäckte till min förvåning att...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Ja vad finns det för snygga helstryp? Helst i läder? Finns det någon sida med snygga hundhalsband f.ö? Gärna lite roligare...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Bansan
·
Övr. Hund ?? http://se.msnusers.com/afopq26ajt6rgip6rdeapvf4f0/Dokument/Namnlös.jpg Ha Ha Och en på hela familjen...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Bansan
·
Y
Övr. Hund Vi har fått en massa kokt kött från en restaurang till hunden. Nu undrar jag bara hur man ska fodra med det på bästa sätt. Ska man bara...
Svar
4
· Visningar
1 205
Senast: mimmipigg
·
R
Övr. Hund Vad anser ni skall vara kriterier för användande av hane i avel? Frisk med egna meriter, tycker jag är självklart. Bra och intressant...
Svar
18
· Visningar
1 452
Senast: fjutten
·
H
Övr. Hund Hur funkar det att flytta utomlands med hund? Sprutor? Pass? Karantän? Annat krångel? Hur funkar det inom EU jämfört med om man åker...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: KickiH
·
I
Övr. Hund Vad behövs för att importera en fransk hund? Är det karantän? vilka sprutor krävs?
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Dorro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp