En vecka har gått

Sv: En vecka har gått

Jag kunde se den och ooouuuaaa vad dom e söta. Som små gråa korvar som gungar omkring:love:
Och vad mamman verkar go!

Är jämthund en svår hundras?
Man blir onekligen lite sugen...
 
Sv: En vecka har gått

*letar desperat efter tröst till liten gnist*



enstorkuk_1141300646.jpg



den tyckte jag var fin.:p

Hö hö...:rofl:
 
Sv: En vecka har gått

Tjusig pil!!:p Naaaw vilka valpar,Jisses!! Hur ska jag nu kunna låta bli att skaffa fler hundar. Valpsug,valpsug,valpsug. JAG KAN SE FILMEN!!:) :love: :love: :banana:
 
Sv: En vecka har gått

Jag kunde se den och ooouuuaaa vad dom e söta. Som små gråa korvar som gungar omkring:love:
Och vad mamman verkar go!

Är jämthund en svår hundras?
Man blir onekligen lite sugen...

Ihhhhhhh :banana: Äntligen några som kan se filmen :bump: :bump:

Jämthund har man om man jagar älg. De är trevliga hundar, men lämpar sig inte som sälskapshundar, då de behöver få jaga för att må bra.
 
Sv: En vecka har gått

Tycker det är rätt sött, hur hon "lyfter & skuffar" de 2 hungriga valparna till rätt läge :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
24
· Visningar
926
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 611
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 660
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp