En vecka har gått

Sv: En vecka har gått

:( Jag kan inte se den alls.

Jamtpuppisarna syns inte, bara en blank ruta.


Inte tillgänglig, står det.
 
Sv: En vecka har gått

:mad: :mad: :mad:

Jag ser den, men oftast hackar den :mad:

Ska försöka fixa den. Blev lite besvärligt i och med att photobucket inte kan ladda upp den, utan jag fick ta ett annnat ställe :eek:
 
Sv: En vecka har gått

nope, får upp detta bara:


Producer: Gnist
Audio/Visual: sound, color
Keywords: Puppies



Write a review Reviews
Downloaded 4 times Average Rating:

Reviewer: Gnist - - December 5, 2006
Subject: Where are the movie??

I cant see it?

---------------------------------------
men inte en valp så långt ögat kan nå:D
 
Sv: En vecka har gått

Film.jpg


Så ska det se ut ;)
Klicka på ditt modemalternativ under stream.
 
Sv: En vecka har gått

lessen, Gnist, jag gör det, men då hamnar jag på första rutan igen, som bara är svart.

strulputta!:D
 
Sv: En vecka har gått

Men vad f*n :eek: är det frågan om. Den SKA gå att se :mad:

*rotar vidare*
 
Sv: En vecka har gått

för dig kanske....:D

Nä, det funkar verkligen inte, ser bara den lilla roliga rutan (du vet, en blå-grön-röd krumelutt).
Står fortfarande som "Inte Tillgänglig".

Säkert att du inte bara försöker blåsa upp förväntningarna??:devil::D
 
Sv: En vecka har gått

Nä, det funkar verkligen inte, ser bara den lilla roliga rutan (du vet, en blå-grön-röd krumelutt).

:confused: :confused: Någon sådan har jag aldrig sett :crazy:
Och jag se filmen utan att vara inloggad, så det borde även ni kunna göra tycker jag :(

Eftersom den tydligen är nerladdad 10 gånger, så är den nog uppe och tillgänglig. Ni har inte tryckt fel, så att ni laddat hem den i stället för att se den online då?
 
Sv: En vecka har gått

klart du har:D

Det är bara jag som är dålig på att beskriva.

Det är ju en vit ruta, med en liten fyrkant som är röd, en grön triangel och en blå cirkel i. *blablablablabla*
Syns när en bild inte är tillgänglig, kryllar av dem i alla gamla bildtrådar.:D :D


*hjälp mig någon, innan jag dumförklarar mig själv*


Testat både att se online och att ladda hem. Inget av det går.*stampar frustrerat med foten*


Förövrigt räknar den mina misslyckade försök, testade just igen. innan stod det 10, efter att jag provat 11.

Men det var Lögn!!!!!!!:D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
24
· Visningar
926
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 611
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 660
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp