Sv: Vad fan!?

Korrigerar med koppel gör han definitivt inte hela tiden. endast några få gånger och knappast ryck och slit. Hunden ser ju knappast ut att lida, men jag antar att Bukefolket gjort allting mycket mycket bättre än honom eller hur ? Ang koppel som korrigering, skulle tro detta endast är en KORT siktig lösning så dom kan börja jobba hunden vidare...varför tror du detta ska vara långsiktigt egentligen ??

Sen får ni beakta att detta är inget svenskt program, så antagligen är en stcakel fullt tillåten i det land de befinner sig i (som en hint på stackel). en här på Buke påståod en gång att han tvingade den stackars vattenrädda jakthunden i polen, men se det gjorde han inte...Så ibland undrar jag om Bukefolket ser endast det dom VILL ser utan att verkligen titta på vad som händer.
 
Sv: Vad fan!?

KL

Det fungerade ju? Eller hur? Jag är inte heller för allmänstackel och elanvändning men säger inte nej i extremfall om förare vet vad den gör. Däremot tar jag stort avstånd från att detta ska få visas på tv.
:mad:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund *LÅÅNGT* OHH:mad: :mad: :mad: :mad: vart ska jag börja!? jag e sååå j*vla less på min hund att för tillfället skulle det vara SÅÅÅÅ...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 101
Senast: Nikkis
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 799
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp