Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är helt frälst i den här rasen och skulle väldigt gärna vilja köpa min egen, men det verkar helt omöjligt för en 'vanlig dödlig' ej...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 502
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Planerar att flytta till egen lägenhet inom närmsta halvåret, om saker går som de ska vill säga. Har ju två hundar att ta med mig...
Svar
9
· Visningar
1 104
Senast: Sony
·
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: _Netty
·
Övr. Hund vill att min hund ska få mera självförtroende å tuffa till sig lite så jag ska miljöträna henne lite. funderade på att åka buss med...
2
Svar
25
· Visningar
1 822
Senast: Smulis
·
S
Övr. Hund Detta hände inte så lång från mitt hem i förra veckan; http://hd.se/hoganas/2006/11/21/ilsken-hund-attackerade-haest/ Själv vet jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 876
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Har tittat på hunddata vad gäller min hund men är så dåligt insatt i utställningsfrågor. Så kan någon hjälpa mig med lite förkortningar...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Smulis
·
D
Övr. Hund Hej! Nu vet jag inte det blekaste annig om om det finns en sån här tråd.. Och jag tycker att finska lapphundar är såå fina :love...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Annastazia
·
V
Övr. Hund Ok nu kommer jag här igen och undrar över era erfarenheter av raser. Denna gång undrar jag vad ni har för erfarenheter av Pincher. Har...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 413
Senast: fjutten
·
R
Övr. Hund Ja klart jag måste ställa hunden min i strålkastarna:love: Här kommer vår 8 mån finska lapphunds grabb på film-ända sen vi hämtade...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Flicka
·
S
Övr. Hund Hej hej !!! Jag har en Cavalier King Charles spaniel tik som heter Lacey och henne har jag på foder och nu har hon fått valpar för tre...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: elmelts
·
K
Övr. Hund Hej:D Jag har planerat att köpa en gråhundsvalp till våren. Men jag vet inte om jag vill ha en hane eller tik:confused: (Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 457
Senast: G-uldlock
·
Övr. Hund :o Vovvan äter kattens avföring :crazy: Är det ett tecken på någon brist eller tycker hon att det är gott? Finns det nått sätt för...
Svar
8
· Visningar
825
Senast: k i m
·
Övr. Hund Vi fick nyligen hem vår valp, en BC som nu är 13 veckor. Allt funkar bra, han passar jättebra hos oss och börjar få kläm på livet på...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Belgien vill införa spöstraff på hundar som exempelvis bajsar där dom inte får. Är det inte ÄGAREN som isf ska få spöstraff då? Hundar...
Svar
10
· Visningar
935
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Pappas 7 månader gamla riesentik fick åka akut till djursjukhuset igår. Har varit som vanligt innan (en urinvägsinfektion som 10 - 12...
Svar
1
· Visningar
1 012
Senast: villi
·
Övr. Hund Denna gång var det "frysboxens" tur :D Även hon UA :banana: :bump: Skönt att man han göra ögonlysningen innan hon löper, så nu...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: Gnist
·
Övr. Hund jag ska kanske börja passa en liten schäferhane på 3 år! :bump:
Svar
2
· Visningar
667
Senast: attempt
·
M
Övr. Hund Hej alla! Mullemonster har tidigare hängt mest på hästsidorna, men sdan flytten t Sverige i våras har vi inte haft bredband men idag så...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Alfakrulls
·
G
Övr. Hund HAr en undran... kan man bli jätteallergisk mot en hund som löper om man aldrig reagerat på den förut o inte på annan hund heller...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: martha
·
Övr. Hund sambon ska in till banken i morgon och förlänga lånet pga att han lär fixa lite med bilen bland annat.. vi har länge pratat om att...
2
Svar
22
· Visningar
20 519
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp