Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund har högt kolesterol.Det yttrar sig som suddiga fläckar i ögonen. Hur fodrar man en sån hund bäst? Finns det något specialfoder...
Svar
7
· Visningar
4 318
Senast: Tussilago
·
Övr. Hund En bekant till sambon har en 19 månaders rotweilerhane som väger 63 kg. Jag hajade till när jag hörde detta, har för mig att...
Svar
14
· Visningar
5 749
Senast: Milosari
·
Övr. Hund "streckgubbe" av fågelhund i svart tusch
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Flyttfogel
·
Övr. Hund Just nu sitter jag och är alldeles uppgiven och besviken, detta kommer följdaktligen bli en "gnälltråd", nu har jag iaf varnat Er...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 461
Senast: ako
·
Övr. Hund Har en kull på 8 st Jack Russell valpar vars papper ska skickas in senast imorgon om jag vill ha allting iordning innan de är...
Svar
13
· Visningar
964
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Någon här inne som har Boxer? Någon som har kunskap om rasen Boxer? Skulle ni vilja dela med er av den? Skulle vilja veta allt om...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: Minja
·
M
Övr. Hund Hej! Någon som vet några bra hundmassage övningar som man kan testa ?
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Minja
·
Övr. Hund blir man hundägare igen :o :D Jag fick ett erbjudande av en kompis om att överta hennes hund eftersom hon inte hade tid för honom...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Bredvid en frysbox :eek: Det är så skönt att lilla frysen kommit in så bra i flocken som hon gjort :bump: och dessa två ligger ofta...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 936
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Vilka ska anmäla sig dit då? Till Hamar verkar jag ju bli ensam bukefalist, men jag kan anta att några av er ska ställa i Stockholm ;)
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 222
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Kan hundar reagera på nutra n***ets lamm o ris?? O bli väldigt sjuka??
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Denver
·
D
Övr. Hund Talade med en quinna i morse när jag var ute med mina hundar. Hon berättade att det finns att köpa en kontakt som utsöndrar ngt som gör...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: _moa_
·
Övr. Hund nu ligger gammeltiken här å springer i sömnen, viftar på svansen + hon skäller till lite då och då också. drömma + snarka har hon gjort...
Svar
5
· Visningar
789
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Min moster har tagit över en 2 årig rottweiler hane.. vilket hon inte vet et smack om.. förutom att hunden har på 3 mån vart på 3 olika...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vet någon var man kan hitta bilder på hundars anatomi - allt från skelett till inälvor (var de olika organen sitter). :bow: Tacksam...
Svar
2
· Visningar
2 441
Senast: 90natta
·
Övr. Hund En anonym hund, en teckning jag använt som utställningsbild.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Elute
·
T
Övr. Hund Vilka raser är en Yorkblandning.... såg en annons om valpar tillsalu som var yorkblandning... yorkshireterrier och ... ??
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: KickiH
·
F
Övr. Hund :crazy: Jag ska köpa en valp, men min nya pojkväns hund är aggresiv mot andra hundar:eek: Vad göra???
Svar
10
· Visningar
1 013
R
Övr. Hund Min tik är nu över året och har fortfarande inte löpt än. Det är väl ganska sent? Hur länge kan det dröja?
Svar
7
· Visningar
3 395
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Imorgon ska Hugos knöl på svansen tas bort eftersom den växt väldigt mkt på kort tid. Jag är inte lite nervös, även fast det tydligen...
Svar
4
· Visningar
656
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp