hundfoder.

Sv: hundfoder.

min äter Royal Canine Sensible. Bytte från R C medium junior när hon fyllde året och helt plötsligt började maten att vara ätbar fastän man inte var jättehungrig
 
Sv: hundfoder.

Jag ger min hund Purina lamm och ris vilket jag tycker funkar bra!
Han är pigg, glad och fin i pälsen.
 
Sv: hundfoder.

Mina hundar får Nutra Nuggets Lamm o Ris. p.g.a känsliga magar.

Nutra Nuggets eller Royal Canin, är bra foder båda två.

Skulle aldrig köpa ett billighetsfoder då det innehåller mycket spannmål.

Inge som säger bara för fodret är dyrt att det är mindre spannmål i det. Oftast är "kända märken" dyra för de är med o sponsrar olika tävlingar o.s.v.

Ett foder jag gillar är Klass färskfoder. www.klassfoder.se/
 
Sv: hundfoder.

Min hund får Precept kyckling/ris. Han fick Lone star förut, men blev risig i magen. Han har redan blivit mycket bättre i magen trots att han inte ätit upp en hel säck precept än.
 
Sv: hundfoder.

Håller med KLASS är kanon, mitt känsliga troll får klass och kokt ris och pyttelite skinka.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ny studie pekar på att taurinbrist är vanligare förekommande hos hund än vad man hitills trott. Brist på aminosyran taurin är kan bidra...
Svar
3
· Visningar
616
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Jag är mitt uppe i att byta foder, främst då ena hunden är lite för tjock. Och jag har stött på samma problem som många andra gör, så...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 119
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag vet att många är nöjda med Brit Cares foder, men hur är deras veterinärfoder? Håller det samma standard som t.ex. Hills och RC så...
Svar
4
· Visningar
502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp