hundar *bildtråd*

Sv: hundar *bildtråd*

... och här skulle jag ha haft min hanne på 2 år, men se det gick inte...
 
Senast ändrad:
Sv: hundar *bildtråd*

bilder0600910051.jpg

Jääkäri en Schäfer på snart 1år om ganska exakt 1dag.

bilder0600910136.jpg

Piru en 5årig Rottweiler hane.
 
Sv: hundar *bildtråd*

Här inne finns lite bilder på min dvärgpinscher å min flatte:d
http://www.freewebs.com/ginosen/
 
Sv: hundar *bildtråd*

Här är min schäfertik Diva, har inget kort på henne när hon var valp då hon är en omplaceringshund.

Här ligger hon och husse och softar i soffan!!

 
Sv: hundar *bildtråd*

Där såg han lite mindre ut igen, men jag har börjat vänja mig vid att han är en stor hund nu ;)

Men alla tre hundar? :eek: Jag ser fyra hundar och jag trodde bara att du hade två :confused:
 
Sv: hundar *bildtråd*

Det är bara 3. :D Det är Julie, Harry och den lilla vita saken är min syster papillon som bodde här uppe under sommaren. :D
 
Sv: hundar *bildtråd*

här är min lille kille i somras. han är en tollare och föddes den 12 maj i år :)

27833_1165706166.jpg



här är den nyaste bilden jag har på Tjabo. han har nämnligen pajjat min kamera så kan ju inte ta några nya kort. denna är iaf den nyaste. suddig, men får duga.

54864_1165706376.jpg
 
Sv: hundar *bildtråd*

Världens tröttaste flat. 2,5 år gammal hane.

IMG_0049.jpg
 
Sv: hundar *bildtråd*

de andra bilderna funkade ju visst inte. så försöker igen.

jag harju somsagt en tollare som heter tjabo. han föddes den 12 maj i år hos uppfödaren mona nere i kristianstad.

här är syskonen och mamma:
5835585.jpg


här är han med syskonen i hundgården:
5835586.jpg


här är han i somras typ den första veckan:
5835581.jpg


detta är den nyaste bilden jag har. typ någon månad gammal. har inga nyare pga av att tjabo den lille busen har tagit sönder min kamera. denna är iaf den nyaste. suddig och inte alls bra. men iaf:
5835582.jpg


en till:
5835583.jpg
 
Sv: hundar *bildtråd*

Det är nog bara en grästuva. :D
Mig veterligen hade jag bara 3 hundar och sambo med mig ut i skogen. Fast det kanske är sambons lurviga rumpa som syns. :confused: :angel: :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras I sommar fyller min chihuahua 3 år (hon flyttade till mig när hon var 5,5 månader gammal) och pinsamt nog vet jag fortfarande inte vad...
2
Svar
28
· Visningar
3 207
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet så skulle jag vilja se vad ni hundägare här buke har för hundar och se bilder på de. Själv har jag en portugisisk...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 138
Senast: Baddy96
·
Hundhälsa Som sagt tycker ni den här hunden ser mager och sjuk ut? Lite dålig bild. Den enda jag har på hunden något sånär uppställd.
2
Svar
28
· Visningar
4 240
Senast: Grana
·
Utrustning Tja, kanske en helt onödig tråd men jag gillar benskydd, lindor och boots. Har inte hittat någon liknande tråd här så startar en. In med...
2
Svar
29
· Visningar
7 396
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp