Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad roligt! Törs jag fråga vilken valp det var? Rasen är numerärt liten och jag har nog koll på de flesta eftersom jag är aktiv i rasklubben. Jag blir alltid lika glad när någon ens känner igen rasnamnet@McMarco Jag träffade faktiskt en Bolonka för ett halvår sedan. Det var en väldigt kavat krabat, ca 16 veckor och gudomligt söt!
Vad roligt! Törs jag fråga vilken valp det var? Rasen är numerärt liten och jag har nog koll på de flesta eftersom jag är aktiv i rasklubben. Jag blir alltid lika glad när någon ens känner igen rasnamnet
Så fina, @russinbulle , kan lancashire heeler ha öronen både uppåt och lite tippade? Var det du som hade avelsplaner?
Edit: fel nick.
Åh vad fin han är!Har Filimon, min 4-månaders Borzoi-hane. Har inga direkta planer för honom just nu, kanske blir en del utställning och lite lure coursing när han blir äldre, det återstår att se.
Har även en gigant till häst Mer att älska
Oj vad den såg stor ut redan! Jag tänkte ev erbjuda mig att vara hundvakt till en sån där valp i vår men nu undrar jag om den får plats här hemmaHar Filimon, min 4-månaders Borzoi-hane. Har inga direkta planer för honom just nu, kanske blir en del utställning och lite lure coursing när han blir äldre, det återstår att se.
Ot, men Vad mäter hästen i mkh?!
(supertjusig dock, både häst och hund!)
Hehe, han är stor ja, rent höjdmässigt är han väl som en vuxen schäfer just nu kanske? Som vuxen lär han bli runt 85 cm. Dock är det en vanlig missuppfattning att man måste bo på 200 kvm för att ha en Borzoi. Jag bor i en lägenhet på 50 kvm och det är inga som helst problem. Borzoier är av naturen soffpotatisar när dem är innomhus, och krutpaket när man släpper dem lösa utomhus, så största delen av tiden inne kommer spenderas liggandes i bädden, soffan eller på golvet, slappandes. Men det är klart, som med alla djur behöver dem svängrum även inomhus.Oj vad den såg stor ut redan! Jag tänkte ev erbjuda mig att vara hundvakt till en sån där valp i vår men nu undrar jag om den får plats här hemma