hundar *bildtråd*

Sv: hundar *bildtråd*

en typ jätte dålig bild på min hund.... men den får duga så länge kan lägga in en annan sen :angel:

80 % golden & 20 % Labb... :) vääääärldens snällaste, i swear... rör inte ens en liten fluga... fast börjar bli till åren..... 11 nästa år.
4836393.jpg
 
Sv: hundar *bildtråd*

*kl*
Äntligen kan jag också vara med.... fåse om jag kommer ihåg hur man gör....:d
IM000853.jpg

Enzo ca. 9 veckor gammal.
DSC00009.jpg

Några månader gammal...
DSC00160.jpg

11 månader gammal....

Han är korsning. N. Foundland/B. Sennen:banana:
 
Sv: hundar *bildtråd*

Här kommer lite bilder från mej:) schäfern är 13år på bilden och labben försöker nog va lika bred eller ngt:rofl:

5875087.jpg


En stolt Yannie och matte såklart:)

5638944.jpg


och till purjo_den_vilde vill jag bara säga!!:love: :love: :love: vilken sööt hund!!!

det finns många fina här!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras I sommar fyller min chihuahua 3 år (hon flyttade till mig när hon var 5,5 månader gammal) och pinsamt nog vet jag fortfarande inte vad...
2
Svar
28
· Visningar
3 207
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet så skulle jag vilja se vad ni hundägare här buke har för hundar och se bilder på de. Själv har jag en portugisisk...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 138
Senast: Baddy96
·
Hundhälsa Som sagt tycker ni den här hunden ser mager och sjuk ut? Lite dålig bild. Den enda jag har på hunden något sånär uppställd.
2
Svar
28
· Visningar
4 240
Senast: Grana
·
Utrustning Tja, kanske en helt onödig tråd men jag gillar benskydd, lindor och boots. Har inte hittat någon liknande tråd här så startar en. In med...
2
Svar
29
· Visningar
7 396
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp