Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

Näe, men det är ju ett par här som man inte vet hur dom ser ut och vad deras hundar heter i "kennelnamn":o

Jag heter Jennie :smirk:

Mina två kräk :love: heter i stamtavlan Shang di´s Nyx och Shang Di´s Rökkvadis
ALLA är så välkomna att hälsa på.. direkt efter min ras bedömning går jag till mopsarnas ring... förmodligen i släptåg med en valpköparen som ska ha mosphannen, så ska hon få se pappa.
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

Hittar ni mig, så hittar ni även kanelbullen, då hon är inlejd som handler om det skulle behövas ;)
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

:eek: :eek: :eek: Inte avslöja mig så där!!!


*är blå och spottar slem, bara så ni vet*
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

Frida heter jag iaf och vovven heter Kissmeth's Donna Deleia. Dock vet jag inte om jag kommer visa själv eller om uppfödaren kommer göra det...
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

SJÄLVKLART är hon snäll...fast försök inte ta ifrån henne eventuella byten(skank, grisöra mm) för då förvandlas hon till ett monster:devil:

Nu ska hon visserligen inte få nåt sånt så det är fritt fram.

Däremot snodde hon en dentastix idag, och hon hade strax innan fått ett av mig:eek: :eek: :eek: tror ni hon vart tjock eller!! Det blir lavemang:D
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

SJÄLVKLART är hon snäll...fast försök inte ta ifrån henne eventuella byten(skank, grisöra mm) för då förvandlas hon till ett monster:devil:

Nu ska hon visserligen inte få nåt sånt så det är fritt fram.

Däremot snodde hon en dentastix idag, och hon hade strax innan fått ett av mig:eek: :eek: :eek: tror ni hon vart tjock eller!! Det blir lavemang:D

Sålänge hon inte klår min med nio stygn i ansiktet (på mig då) så är jag nog lugn :D ..vad sjutton är en dextrblabla?:confused:
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

Denta Stix är ett tuggben som ska vara bra för tänderna och andedräkten.

Det finns olika sorter fast jag vet inte om alla heter så. Det finns en sort som är lite mjukare och typ tvinnad och hunden luktar menthol efter o ha ätit den:love: :D

Vet inte om det verkligen hjälper men hon gillar dem lika mkt som "vanliga" så då kan jag väl likagärna prova. Tänderna är iaf fina...fast o andra sidan är hon ju bara strax över året.:angel:
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

ahaaaa...har aldrig hört talas om:D Gammelfarbrorn här hemma ska iaf till tanläkaren för sin dåliga andedräkt snart..han har rätt mkt tandsten på kindtänderna som luktar dödsriket ungefär:eek:
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

*knapplån*

Dag Söndag

Ring C48

Ras Staffordshire Bull Terrier
:bump:
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

Lördag

C44 (tror det var det iaf)

Weimaraner, lång och korthårig


Minns inte mina nummer, men vi är inte så många och jag är blond och ställer minst 2 såna monster:eek: ;)

//E
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

Tror att vi blir ganska många i från buke i C hallen på söndag... =)
 
Sv: Hund 2006 *ringfördelning på Bukisar*

Jag kommer vara där utan hund, min är för ung.
Kommer säkert hänga runt lapska mest. :)
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 244
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 839
Senast: Piaff
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp