Lägg ut bilder på söööta hundar;)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare 90natta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 67
  • Visningar Visningar 4 940
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

144163158FkLtkU_th.jpg
[/URL][/IMG]

Okej.. ja det syns att hon inte är renrasig men jag kunde inte riktigt säga vad hon va :) men underbart söt iaf :) hihi

Här är min goa blandis..

jaga vatten
sytete.jpg

BAda...
bada111.jpg

<kollar efter grannens hund
aaaaaaaa9.jpg

I skogen
blackandwhite144.jpg

Kinesen..

I skogen

blackandwhite143.jpg

mera skogen

Bild034.jpg

Å vad hon gör här... det vet jag inte:o

Bild042.jpg

Jag tycker han är rätt söt i alla fall.

http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Kisevovve/Bild003.jpg

Det som står rätt upp vid halsen är bara päls.. :p Farbror Joakin polisonger :rofl:

Skranglig liten unghund. Faktiskt BIR på sin första utställning, sen gick det inte så bra så vi la ner utställning. Inget roligt ändå.

http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Kisevovve/Tintinbabis.jpg

Ängel :cry: :love: Det fanns ingen sötare!

http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Kisevovve/Nyarumhundar006.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Åh jag gillar Saluki :love: Speciellt såna ljusa.

Hoho, hon ser ut som en liten mus :D :love:

Oh, jag gilalr inte cockrar annars men din var ju alldeles underbar!

Oj jösses, en minitax ;) Min kille väger 9 kg :o Han är inte tjock men rätt kraftig.

5638948.jpg

hmmm.. har ingen aning om detta fungerar nu, har aldrig lagt in en bild i hela mitt liv.. så håll tummarna för att det går:) men min lilla tös är herrans söt iallafall enligt mitt tycke =)

Hade du kryssat i Publika på behörighetsnivån när du laddade upp bilden på Pixbox? för i länkadressen så står det dolt. =)

Hade du kryssat i Publika på behörighetsnivån när du laddade upp bilden på Pixbox? för i länkadressen så står det dolt. =)

:rofl: ha ha nä det har jag nog inte:o :angel: trodde jag kryssade där om jag inte ville att nån skulle ta bilderna för mig utan att fråga mig?.. fasiken vilken data drottning jag e;) ska se om jag kan ändra nu då i stället:)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 932
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 050
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 351
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka