Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

144163158FkLtkU_th.jpg
[/URL][/IMG]
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Okej.. ja det syns att hon inte är renrasig men jag kunde inte riktigt säga vad hon va :) men underbart söt iaf :) hihi
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Här är min goa blandis..

jaga vatten
sytete.jpg

BAda...
bada111.jpg


<kollar efter grannens hund
aaaaaaaa9.jpg


I skogen
blackandwhite144.jpg


Kinesen..

I skogen

blackandwhite143.jpg


mera skogen

Bild034.jpg


Å vad hon gör här... det vet jag inte:o

Bild042.jpg
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Jag tycker han är rätt söt i alla fall.

http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Kisevovve/Bild003.jpg

Det som står rätt upp vid halsen är bara päls.. :p Farbror Joakin polisonger :rofl:

Skranglig liten unghund. Faktiskt BIR på sin första utställning, sen gick det inte så bra så vi la ner utställning. Inget roligt ändå.

http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Kisevovve/Tintinbabis.jpg

Ängel :cry: :love: Det fanns ingen sötare!

http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Kisevovve/Nyarumhundar006.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Åh jag gillar Saluki :love: Speciellt såna ljusa.
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Hoho, hon ser ut som en liten mus :D :love:
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Oh, jag gilalr inte cockrar annars men din var ju alldeles underbar!
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Oj jösses, en minitax ;) Min kille väger 9 kg :o Han är inte tjock men rätt kraftig.
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

5638948.jpg


hmmm.. har ingen aning om detta fungerar nu, har aldrig lagt in en bild i hela mitt liv.. så håll tummarna för att det går:) men min lilla tös är herrans söt iallafall enligt mitt tycke =)
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Hade du kryssat i Publika på behörighetsnivån när du laddade upp bilden på Pixbox? för i länkadressen så står det dolt. =)
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Hade du kryssat i Publika på behörighetsnivån när du laddade upp bilden på Pixbox? för i länkadressen så står det dolt. =)

:rofl: ha ha nä det har jag nog inte:o :angel: trodde jag kryssade där om jag inte ville att nån skulle ta bilderna för mig utan att fråga mig?.. fasiken vilken data drottning jag e;) ska se om jag kan ändra nu då i stället:)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 350
Senast: Krumben
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 058
Senast: Jeps
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
1 080
Senast: Emmi
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 911
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp