Lägg ut bilder på söööta hundar;)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare 90natta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 67
  • Visningar Visningar 4 940
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Hon ser nästan exakt ut som en renrasig Leonberger :) Söt söt!

//Smulis med 2 st. Leonberger pojkar :love:

Hon ser nästan exakt ut som en renrasig Leonberger :) Söt söt!

//Smulis med 2 st. Leonberger pojkar :love:

hon e söt:love: dock lika flummig på bilden som i verkligheten:rofl: Leonberger har jag aldrig hört men sankt bernad eller border collie:eek:
Fast hon e en renrasig Landseer;)

Nej inte din hund, sofie_g eller vad hon hette. Hon hade en blandras mellan Leonberger och Schäfer. Inlägget som jag skrev innan var riktat till dig: "Nu syns den för mig i alla fall :) söt vovve :) " Det syns att din är en Landseer :D Det var någon annan som skrev förut på ett annat forum att en Landseer ser ut som en Leonberger med BC färger :D Det finns en uppfödare som har både Leonberger och Landseer uppfödning :)

Nej inte din hund, sofie_g eller vad hon hette. Hon hade en blandras mellan Leonberger och Schäfer. Inlägget som jag skrev innan var riktat till dig: "Nu syns den för mig i alla fall :) söt vovve :) " Det syns att din är en Landseer :D Det var någon annan som skrev förut på ett annat forum att en Landseer ser ut som en Leonberger med BC färger :D Det finns en uppfödare som har både Leonberger och Landseer uppfödning :)

ha ha ok..:rofl: kan det va "kusbolejonets":angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 932
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 050
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 351
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka