Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Hon ser nästan exakt ut som en renrasig Leonberger :) Söt söt!

//Smulis med 2 st. Leonberger pojkar :love:
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Hon ser nästan exakt ut som en renrasig Leonberger :) Söt söt!

//Smulis med 2 st. Leonberger pojkar :love:

hon e söt:love: dock lika flummig på bilden som i verkligheten:rofl: Leonberger har jag aldrig hört men sankt bernad eller border collie:eek:
Fast hon e en renrasig Landseer;)
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Nej inte din hund, sofie_g eller vad hon hette. Hon hade en blandras mellan Leonberger och Schäfer. Inlägget som jag skrev innan var riktat till dig: "Nu syns den för mig i alla fall :) söt vovve :) " Det syns att din är en Landseer :D Det var någon annan som skrev förut på ett annat forum att en Landseer ser ut som en Leonberger med BC färger :D Det finns en uppfödare som har både Leonberger och Landseer uppfödning :)
 
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Nej inte din hund, sofie_g eller vad hon hette. Hon hade en blandras mellan Leonberger och Schäfer. Inlägget som jag skrev innan var riktat till dig: "Nu syns den för mig i alla fall :) söt vovve :) " Det syns att din är en Landseer :D Det var någon annan som skrev förut på ett annat forum att en Landseer ser ut som en Leonberger med BC färger :D Det finns en uppfödare som har både Leonberger och Landseer uppfödning :)

ha ha ok..:rofl: kan det va "kusbolejonets":angel:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 350
Senast: Krumben
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 058
Senast: Jeps
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
1 080
Senast: Emmi
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 911
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp