Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Knivsätters Caligula (calle)är fyra år och togs som omplaceringshund då han var ett.
Han är friröntgad,mhtestad samt Korad.
Han är uppflyttad lägre spår samt tävlad lkl2, ställer även ut lite ibland mest för att det är bra träning. Calle har 1a pris samt V på SSU
Türingens Strauss är femton månader.
Han är friröntgad, tränar spår och lydnad med förhoppning om att starta första klasserna till våren. Väntar med spänning på mh`t!
Strauss har bara hunnits ställa ut i valpklass med HP andra och tredjeplacering samt bra kritik.
jag har en shetland sheepdog
Dante! han är 4 år!
vi tävlar lydnad klass 1, även en del agility, spår, massor av promenader, lite utställning och är han med när jag rider i skogen på de lugna långturerna och så är han alltid med i stallet!
eftersom pixbox har tekniska problem kan jag inte lägga in en bild
Hundavel & Ras Självklart, men att anpassa valet av träning till dåliga leder är ju lite svårare om man inte vet hur lederna ser ut. Alternativet är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.