Sv: Att plocka upp efter hunden!!
Ja alltså det är rent ut sagt vidrigt...
Nu vet jag inte alls vad det är för stl på dessa hundar som lägger dessa skitkorvar som är större än en koblaja liksom,Men det skulle inte förvåna mig om det är maten hunden får som kan vara orsaken till det faktiskt...( majoriteten av "hobby" hundägarna ger ju sina hundar skitmat...)
Men om det nu bara är en Riktig mega hund så måste man hur som helst ha med sig en jäkla grep och skottkärra för att få upp en sådan skit-för i bajspåsarna får dom då Inte plats i *utan överdrift* (och nu menar jag XL påsarna)
Ja-HEJA Bajs-Lisor
Ibland undrar jag vad folk har för megahundar som skiter så STORT och så mycket. Det är ju bajskorvar som en stor man inte hade klarat av liksom!! Och vilka äckliga människor som inte tar upp det.
Det är en grej om man har en chihuahua som bajsar 1 cm långt bajs i en liten plutt.....än en STOR hund som lägger en hög efter sej!
Jag hejar också på bajs-lisor!!
Ja alltså det är rent ut sagt vidrigt...
Nu vet jag inte alls vad det är för stl på dessa hundar som lägger dessa skitkorvar som är större än en koblaja liksom,Men det skulle inte förvåna mig om det är maten hunden får som kan vara orsaken till det faktiskt...( majoriteten av "hobby" hundägarna ger ju sina hundar skitmat...)
Men om det nu bara är en Riktig mega hund så måste man hur som helst ha med sig en jäkla grep och skottkärra för att få upp en sådan skit-för i bajspåsarna får dom då Inte plats i *utan överdrift* (och nu menar jag XL påsarna)
Ja-HEJA Bajs-Lisor