Nu är det bestämt. han får somna in...

Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

Håll tummarna för oss på Tisdag, vill inget mer säga fören jag vet mer :crazy:
 
Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

Vänta nu...Tisdag är bara den 26... Håller alla tummar för en lösning. Och du vet att även om det slutar i att du får ta bort honom till slut ändå, så kan du skjuta upp den planerade avlivningen. Människor är olika, men jag själv hade i din situation velat ha kunnat utesluta alla andra lösningar på situationen innan jag tog till den stora sprutan, om inte annat för att vara säker på inför för mig själv att jag verkligen gjort ALLT som stod i min makt.

Lycka till med allt, och ha inte för bråttom!
 
Senast ändrad:
Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

Vi har egentligen uteslutit alla andra möjliga lösningar eftersom vi ändå letat aktivt efter ett nytt hem i 6 månader...

Men återkommer på Tisdag och berättar vad som händer och sker..

Tack för inlägget ( God Jul )
 
Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

God Jul du oxå! Hoppas Atlaz har fått ett par extra köttbullar i dag ;)!
 
Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

Nu har jag tagit farväl :cry:

Vi har varit ute i skogen hela dagen och ätit flera kg leverpastej och gosat hela kvällen..

Nu får jag aldrig se honom mer, det gör så himla ONT
 
Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

a042.gif
a042.gif




Så tråkigt :( . Jag har tänkt på er här över juldagarna och hoppades att det skulle gå vägen, men jag antar att det inte klickade?
 
Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

Nej vi har diskuterat och kommit fram till att detta är den bästa lösningen för Atlaz, han är så rädd och orolig hela tiden när man är ute med honom och han är märkbart tagen av all stess när han kommer in från promenaden..

Tungt :(
 
Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

Jag har också tänkt på er.. Även om det är jobbigt så har du gjort det bästa du kunnat! Han har det bra nu när han slipper vara rädd. Skickar kramar och staffepussar från mig och Selma!
 
Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

Han har det nog bättre nu, än han haft på länge

Vet att det river hjärtat i småbitar, men du har gjort det enda rätta med tanke på de förutsättningar och aternativ du hade..

Många
a050.gif
 
Sv: Nu är det bestämt. han får somna in...

Jag är så ledsen för din skull gumman. Så trist att det skulle sluta såhär. :cry:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 609
Senast: fixi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 215
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 790
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp