Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund mammas hund hade tydligen käkat upp delar av en stinas kycklig igår kväll, vet inte hur mycket men det var 2 förp med dom små bitarna...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: wtf
·
A
Övr. Hund Vad ska man ta sig till när alla valpkurser och övriga kurser är fullbokade överallt? Jag kan själv fostra min valp, men jag vill att...
2
Svar
23
· Visningar
1 661
Senast: AWAKE
·
Övr. Hund Fick denna artikel i ett mail från en kompis, tyckte att den var så himla rolig, så jag bara MÅSTE posta den här! Någon som kanske rent...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund ÅH! Jag är såå glad:D Vi har varit på två kennlar och tittat på valpar och nu har vi hittat tjejen vi vill ha:love: En liten...
2
Svar
31
· Visningar
2 627
Senast: Minilott
·
S
Övr. Hund Känner någon till om det finns "hundtandläkare" som gör något åt snedställda tänder (tandställning) ?
Svar
1
· Visningar
1 324
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Problem 1 gäller hund som skäller för ingeting och problem 2 gäller hundar som inte ska sova i sängen:cool: Alltså, problem 1. Min...
Svar
7
· Visningar
774
Senast: AWAKE
·
Övr. Hund :love: :love: :love: :love: :love: Kunde inte motstå att knäppa några ( läs typ 45 :angel: ) bilder på Molly, valparna &...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 801
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Jag fick en fråga om jag ville ha en träningskompis.. (schäferhane av värsta brukstyp i slyngelålder) naturligtvis nappade jag på det...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Förlåt mitt kastrationstjat - förstår om ni tror jag är rabiatjämställdhetsfeminist med önskan om att hela världen ska vara könlös vid...
Svar
19
· Visningar
2 039
Senast: Marna
·
A
Övr. Hund Hejsan! Jag har gått och blivit med valp. En härlig liten krabat som är en blandning av Border Collie och Labrador som går under...
2
Svar
29
· Visningar
2 211
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund De små har blivit väldigt aktiva och skubbar runt med en väldig fart, om än en smula ostadigt :angel: Så igår drog jag in en matta...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: Piavik
·
Z
Övr. Hund Hundvissla ! Vet ej om det heter så men hjälper det att lära hunden att komma på kommando ? Har en dobbermann/boxer som ej går att...
Svar
6
· Visningar
4 387
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund vi var hos vet för drygt två veckor sedan då han har fått fläckar och självklart har han demodex och som inte det räcker så är han...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: Saybia
·
K
Övr. Hund Hej!! Ska köpa en valp till våren/sommaren:) Men jag undrar hur ni gjorde med eran 8 veckors valp dem första månaderna, hur länge...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Saybia
·
S
Övr. Hund Har nu fastnat för några namn. Har svårt att välja ETT av dom. Vill att ni ska hjälpa mig! Vilket av dessa namnen, anser DU, passa...
2
Svar
21
· Visningar
1 497
Senast: Pi Pi
·
G
Övr. Hund Får en dräktig tik genomföra en korning?
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Gnist
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=9074re2&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//photos.yahoo.com/ph//my_photos...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: mårran
·
G
Övr. Hund Hur fungerar detta med försäkring på aktiva jakthundar? Har de högre försäkring, för jag antar att de går att försäkra som vilken annan...
Svar
10
· Visningar
1 428
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hugos sår ser inte så fint ut :( Och det är milt uttalat. Det ser ut som det håller på att ruttna ungefär. Fick ord. av vet att...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 968
Senast: Stoppard
·
K
Övr. Hund och fryser och fryser. Det är fortfarande höstväder ute och jag börjar oroa mig för vintern. Så fort han håller igång är det ingen fara...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Alpin87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp