Söta är de

Sv: Söta är de

Dom är fullkomligt underbara:love: :bump: Jag bryr mig inte om att norpa en själv utan skickar pappa dit istället, ha,ha. Nej men allvarligt, pappas Ante är nyss fyllda 13 år så han går i pension nu. Deras jaktlag behöver en ny vovve.
 
Sv: Söta är de

Hade jag hemskt gärna gjort men vi är ju dessvärre inte grannar direkt... Vi bor väl i princip i varsin ände av landet... Men har jag vägarna förbi och känner doften av små ulliga valpar så får du starta kaffekokaren! Sylvassa valptänder får man ta, man får ta det onda med det goda heter det ju!

Men jag måste säga att du har en flock helt underbart söta valpingar... Hade jag inte haft en stor buffel till vovve härhemma så hade jag nog gärna varit aspirant på en jämt-söt-vovve!!

Får välan lära mig att hantera ett skjutvapen och börja jaga så voffsingen får användas till det den ska..!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Söta är de

Jaha vem fixar bussen som går till gnist?
Jag antar att den börjar i skåne hållet och plockar upp bukisar och kommer uppåt, det kanske krävs fler än en men det löser vi efter vägen va?

Gnist vänta dig busslaster med folk som vill pussa på dom små liven.:rofl:
 
Sv: Söta är de

Jag bor ner mot Trelleborgs-hållet så jag kan fixa buss och så plockar vi upp efterhand på vägen! Vilken bra idé att samåka:idea: !! Men vi får skynda oss, valparna är ju hos sina nya mattar o hussar om 3 veckor:eek: ! Annars kanske vi kan få Gnist att fixa fram fler valpkullar :idea: .. vi är ju många som vill klappa och pussa och gulla med dom små gullisnuttipnuttisupersöta voffsingarna...! Tror dom kommer vara rejält folkmängds-vana vid leverans iallafall.;)
 
Sv: Söta är de

Är det verkligen 5 veckor sen jag satt och kollade "hund" en gång i kvarten?
Nästa jycke får nog bli en jämte tror jag:love: det är fina hundar.
Även om jag de senaste åren haft en kärlekshistoria med bästa vännernas gråhund som är en av de godmodigaste jyckar jag känner är det nog jämten som är den riktiga älghunden.
Finns inga gulligare valpar än grå/jämthundsvalpar.
 
Sv: Söta är de

Jo, tiden går fort när man har valpar :eek:

Det är nog en av de lugnaste valpkullar jag har haft dessutom :love:
 
Sv: Söta är de

Tycker också att det har gått jättefort, nyss var de ju nyfödda små grisar, nu är det ju hundar:love:

Fast min valp var ju nyss 8 veckor, nu har jag haft honom i 3 veckor och det känns som jag har haft honom i en vecka.

Tiden bara springer fram.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 609
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 790
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 705
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp