Vad gillar era hundar att leka med?

Sv: Vad gillar era hundar att leka med?

Dragkamp med Crossdäck eller lädertrasor. Eller bara springa o slå sig själv med en trasa.
 
Sv: Vad gillar era hundar att leka med?

Zynnis favoritlek är när vi konkurrerar om samma leksak (tex nåt litet mjukdjur) eller om jag jagar henne med en leksak i munnen.

Atchoo tycker det är superroligt att apportera, som den cocker hon är, men förutom det tycker hon det är kalasskoj när man busar med händerna med henne så hon får fäktas med framtassarna och bus-bita lite :D
 
Sv: Vad gillar era hundar att leka med?

Teddy leker med maten med

1;) 2:smirk: 3:mad:
 
Sv: Vad gillar era hundar att leka med?

Varför inte tugga lite på husse?! Det gillar min galning, så fort husse ska gosa lite med honom så blir han galen och börjar morra och bita i armar, tröjan, händerna mm... Annars är det megakul att ha lite dragkamp, vem som håller i andra änden spelar ingen större roll. Andra hundar är ju inte heller fel, eller varför inte slakta lite mjukisdjur!? Annars så duger det ju med att "bara" terrorisera matte med ALLA leksaker som finns tillgängliga. et finns alltid ngt att busa med!! :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 857
Senast: tuaphua
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 609
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp