Gott Nytt År!!

Sv: Gott Nytt År!!

Ja det tror jag också att killar är mer tokiga i det det är inte för inte jag blev JÄGARE i lumpen det förband som får skjuta mest :devil:

Men fortfarande så vet jag många tjejer som håller med mig när det gäller skotträdda/skottberörda hundar att det finns alternativ o göra.
Men som jag sa om de skjuter i flera veckor så man måste rubba på vardagen då är det illa det kan jag förstå o håller med er men ett par dagar per år måste man kunna få smälla.
Här smälls det ett par veckor innan nyår och ett par veckor efter, det ser jag inte direkt som nåt problem om det är på avstånd - bara bra för hundarna att vänja sig lite. Men när det smälls precis utanför porten eller vardagsrumsfönstret, då är det inte lika kul...
 
Sv: Gott Nytt År!!

*kl*

GOTT NYTT ÅR!!! :banana: :banana:

Minina löper och var väldigt arg (och lite rädd också) på alla som smällde, så hon fick gå in igen, men Loke hängde med ut vid tolvslaget och hälsade på grannarna och hade så trevligt så.

till nästa år önskar jag mig att jag ska klara uppkörningen, att jag ka hitta en fin bil, att loke ska bli uppflyttad ur trean, att minina ska få sitt LP och att vi alla ska få vara friska och krya (hur många önskningar har man?).
 
Sv: Gott Nytt År!!

Nej det var om hundarna störs av det då kan jag förstå att man mår piss av det. men sköter grannarna sig o bara smäller på nyårsafton påskafton ja då får man bita i o ta det tycker ja.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 609
Senast: fixi
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 948
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 038
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 177
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp