Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
2
· Visningar
765
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Lite bilder på vovvsen :) :love: :love:
Svar
7
· Visningar
814
Senast: Zeeke
·
S
Övr. Hund nu är det så att det är julshow i stallet imorn . vad ska jag och min hund klä ut oss till om vi nu ska vara med. Det är...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: glee
·
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Red_Chili
·
G
Övr. Hund Tror det var i senaste hundsport jag läste om rallylydnad och blev intresserad.. det verkar jättekul och jag tror det skulle passa Selma...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: glee
·
Övr. Hund Ska försöka hitta en intressant, välskriven och sammanhållen bok om fågelhundsträning (gärna alla kategorier) som present och behöver...
Svar
9
· Visningar
2 321
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Jag har alltid gillat hans metoder med hundar. Han är lugn och bestämd, inget skrik eller gap. Men idag kände jag :confused: Var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 221
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Va ute på en långis idag och tog lite kort, och blev faktist rikgit nöjd med de flesta!! HOn är så vacker och söt min lilla voffsing...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Jag filmade honom då han satt och småsnackade med mig och la sen in det på datan och då jag satt och kollade på det så morrade han åt...
2
Svar
29
· Visningar
1 865
Senast: Zeeke
·
S
Övr. Hund Har nu skaffat min första hund. En goldenhane som nu är 4mån. Han har goldenfärgen o meningen är att han ska ställas ut o tävlas inom...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: susbrk
·
Övr. Hund Igår när jag åkte tåg påpekade en kvinna som jag pratade med att det såg ut som om min hund hade grå starr (katarakt). Jag förstod vad...
2
Svar
26
· Visningar
6 331
M
Övr. Hund I måndags fick "vår" (sambons föräldrars) älskade vovve sina vingar... 11 år gammal... :cry: Sambon fick leva halva sitt liv med...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Magrinette
·
H
Övr. Hund Vart jag än är, så är hon med mig. spelar ingen roll om hon är med sina "vänner". Efter nån minut kommer hon springandes och ska vara...
Svar
4
· Visningar
2 939
Senast: Pi Pi
·
Övr. Hund Jag igen:D Iallafall, är som sagt hemifrånflyttad nu och saknar "min lilla foppe" (familjens hund) något så förbaskat. Så jag har...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Hej! Nu är jag här igen en sväng :). har inte blivit många stunder framför datorn sedan lilla Tassa, cockervalp, flyttade in för tio...
Svar
7
· Visningar
1 520
Senast: Minja
·
Övr. Hund tänkte lära min hund gå slalom mellan mina ben! men hur gör man för att lära honom det? alla tips mottages tacksamt! vill även gå en...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: saffran
·
A
Övr. Hund Hur ofta och för vad ska en hund vaccineras? Min valp vaccineras på fredag (8 v.) och jag har hört att man ska vaccinera igen sen.. vid...
Svar
13
· Visningar
1 388
Senast: AWAKE
·
Z
Övr. Hund Min vännina Barbro har en schäffer som har en liten ful ovana, är han lös i skogen så försvinner han garanterat. Och då hjälper det inte...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Finns ju många trådar om hur man musklar hästen rätt så tycker det är dags för en tråd om att muskla sin hund rätt. Så in med tips...
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: mimmipigg
·
G
Övr. Hund Jag har fått ett marsvin..:love: :love: :love: Min hund är helt fixerad bara... någon som haft det problemet? Nu är det ju nytt för...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp