Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund hejsan jag har en hund som är väldigt osäker på främmande hundar,efter att ha blivit attackerad ett flertal gånger=( nu har min kompis...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: lady_vip
·
M
Svar
7
· Visningar
749
Senast: Matiz
·
D
Övr. Hund Vad gillar era hundar att leka med? Min gillar att leka med: * Mina strumpor * Mitt hår :mad: * Täcket och kudarna...
2
Svar
23
· Visningar
1 552
Senast: KarinB
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/8b15re2 I dag har min lilla bäbis börjat att löpa. Hon växer som o gräs. Väger...
2
Svar
36
· Visningar
1 803
Senast: skaraborg
·
Övr. Hund Just nu och förmodligen hela kommande 2007 kommer jag ha det rätt lugnt. Och jag har haft en rottweiler förr och saknar verkligen det...
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: Fragile
·
B
Övr. Hund var idag ute med min hund, liten mellanpudel, och var på väg runt vårat hus (radhusområde, ganska tätt mellan husen) och i ett av...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: LionQueen
·
Övr. Hund Gott Nytt År på Er allihopa!! Hoppas hundarna klarar natten utan att utstå allt för mkt lidande av oljuden. Och att ni människor...
2
Svar
22
· Visningar
1 398
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Vad innebär det egentligen att gå från att ha 2 hundar på 2 år till att skaffa en valp också? Jag vill höra alla nackdelar,jag är...
Svar
11
· Visningar
998
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag har just spenderat HELA eftermiddagen med att försöka få ned 4 katter från ett träd (inte mina allihopa, grannens med....) Först...
2
Svar
20
· Visningar
1 470
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund :angel: :D :angel: Inte ofta alla 5 lyckas fastna på samma bild.. Givetvis måstes det ju busas även med Molly.. Stromboli har...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: _Diddl_
·
T
Övr. Hund Hej! Skriver detta under ett nytt namn eftersom jag har en för mig mycket angelägen fråga och helst vill vara anonym. Saken är den att...
2
Svar
21
· Visningar
1 854
Senast: Tian
·
Övr. Hund Det är vi alla överens om ;) Men jag kommer inte att sakna *Fiskmåsskrikena de utstöter när det vankas frukost, lunch, middag &...
Svar
5
· Visningar
839
Övr. Hund Wiiiiieee Dumbo? Jisses! Sicken helomvänding! Bus,bus,bus. Best Friends Sjung med nu syrran!! Okey! :D
Svar
8
· Visningar
1 000
C
Övr. Hund Jag har en ridgeback hane på 9 månader som är min favvo kille. Men jag har blivit osäker på en del saker som gäller/gällt när jag köpte...
Svar
18
· Visningar
1 760
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Det känns som om jag skulle behöva det.Jag har tidigare berättat att valpen har domodex (antagligen generell dessutom) och att han är...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: citron
·
D
Övr. Hund Hej! Har någon tävlat agillity och filmat? Skulle vara kul att se :bump: Har ni något annat så lägg gärna ut :)
Svar
1
· Visningar
657
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Black
·
T
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av rasen? Jag vill veta så mycket som möjligt och gärna se bilder!
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Tian
·
Övr. Hund Min älskade hund närmar sig nu 15 år (i mars). Han har under hela sitt liv varit väldigt frisk och kry, han hade öroninflammation som...
2
Svar
28
· Visningar
2 270
Senast: portofri
·
C
Övr. Hund Våran hund Isac! Är verkligen värdshistoriens fegaste! Han blir rädd för plastpåsar som fladdrar, han vågade tex inte gå nära frysen...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: pumah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025