Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
horselove skrev:otacksamma jäkla skitar! kanske skulle ta och skicka in dem på militärträning någon månad?
Det innebär att jag måste behålla mina då eller tar du dom ändå.CarolaLind skrev:He he..måste säga att tanken föresvävade mig...
Fast nu har de allt ätit upp och sovit gott på det så jag behåller dem nog ändå
dannilall skrev:Det innebär att jag måste behålla mina då eller tar du dom ändå.
CarolaLind skrev:Sen ska jag dessutom skänka bort mina katter. 5 st Otacksamma katt och 3 st. fula hundar. Sa jag att dom luktar illa också??
Här står jag, stackars vegetarian och KOKAR snusk som jägaren varit och lämnat, jag pysslar, jag donar, jag småsjunger (Ni ser bilden framför er va?) allt..för att inte spy svallvågor över spisen, jag behärskar mig, milt sagt.
Snusket som då förmodligen består av både det ena och det andra *YYYyyylll* fördelas fint, ris kokas och allt blandas och portioneras ut i fina byttor.
Vad gör de otacksamma kräken??
Tittar på det...luktar på det...Och går och lägger sig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inte en jäkel rör maten!!!
Nu strejkar mattanten på detta stället, det är ett som är säkert.
Sa jag att jag tom. hade buljong i?
cillamuffins skrev:gör pälskappor av dina djur och skaffa en labrador istället. de gör att man känner sig som värsta gourmetkocken
CarolaLind skrev:Sen ska jag dessutom skänka bort mina katter. 5 st Otacksamma katt och 3 st. fula hundar. Sa jag att dom luktar illa också??
Här står jag, stackars vegetarian och KOKAR snusk som jägaren varit och lämnat, jag pysslar, jag donar, jag småsjunger (Ni ser bilden framför er va?) allt..för att inte spy svallvågor över spisen, jag behärskar mig, milt sagt.
Snusket som då förmodligen består av både det ena och det andra *YYYyyylll* fördelas fint, ris kokas och allt blandas och portioneras ut i fina byttor.
Vad gör de otacksamma kräken??
Tittar på det...luktar på det...Och går och lägger sig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inte en jäkel rör maten!!!
Nu strejkar mattanten på detta stället, det är ett som är säkert.
Sa jag att jag tom. hade buljong i?
Läste ett tidigare inlägg av dig där du skrev att du ville ha en till hund och nu skriver du att du vill skänka bort dom du redan har? :smirk:
Jag skulle ge slaktavfallet rått - dels är det mycket nyttigare för hundarna (och katterna), de tillgodoser alla näringsämnen bättre och dessutom brukar de flesta tycka det är godare när köttet är rått