Jag ska skänka bort mina hundar.

Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

otacksamma jäkla skitar!:mad: kanske skulle ta och skicka in dem på militärträning någon månad?:angel: :devil:
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

horselove skrev:
otacksamma jäkla skitar!:mad: kanske skulle ta och skicka in dem på militärträning någon månad?:angel: :devil:

He he..måste säga att tanken föresvävade mig...:devil:

Fast nu har de allt ätit upp och sovit gott på det så jag behåller dem nog ändå :love: :love:
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

Min katt, numera boende hos mina föräldrar, äter allt. Potatis, ärtor, flingor och mjölk, rå köttfärs, rå fisk, kryddad mat, mat med vitlök, etc., men han ratar sylta och räkor å det bestämdaste. :confused:
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

CarolaLind skrev:
He he..måste säga att tanken föresvävade mig...:devil:

Fast nu har de allt ätit upp och sovit gott på det så jag behåller dem nog ändå :love: :love:
Det innebär att jag måste behålla mina då eller tar du dom ändå.:angel: :angel: :angel:
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

dannilall skrev:
Det innebär att jag måste behålla mina då eller tar du dom ändå.:angel: :angel: :angel:

Äh va fan, jag har ett stort ställe, ba skick hit dom :D :D
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

CarolaLind skrev:
Sen ska jag dessutom skänka bort mina katter. 5 st Otacksamma katt:devil: och 3 st. fula hundar. Sa jag att dom luktar illa också??


Här står jag, stackars vegetarian och KOKAR snusk som jägaren varit och lämnat, jag pysslar, jag donar, jag småsjunger (Ni ser bilden framför er va?) allt..för att inte spy svallvågor över spisen, jag behärskar mig, milt sagt.

Snusket som då förmodligen består av både det ena och det andra *YYYyyylll* fördelas fint, ris kokas och allt blandas och portioneras ut i fina byttor.

Vad gör de otacksamma kräken??

Tittar på det...luktar på det...Och går och lägger sig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inte en jäkel rör maten!!!


Nu strejkar mattanten på detta stället, det är ett som är säkert.

:devil: :devil: :devil:

Sa jag att jag tom. hade buljong i?

:cry: :cry:


Jag tror att de ville visa deras mattant lite respekt och visa att äter inte hon detta med kött så varför ska vi??
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

Annanrs kan du komma och laga mat här. Allt med buljong slukas av min gris:d
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

gör pälskappor av dina djur och skaffa en labrador istället. de gör att man känner sig som värsta gourmetkocken:)
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

cillamuffins skrev:
gör pälskappor av dina djur och skaffa en labrador istället. de gör att man känner sig som värsta gourmetkocken:)

:idea: Ja jag klär ju i både vitt och tan så varför inte!!! :idea: :D

Hehe..tittar snett åt den store som ligger och vräker sig i min säng...:devil: och har i natt snarkat så högt så tom. sambon vaknade :eek: :crazy:
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

Jag har ett alternativ... Kastrera dem.

Vi kastrerade vår 9åriga pudel gentleman i juni.
(Hans ena kula såg skum ut, visadde sig att det var bra att vi klippte till det var nybildningar i den)

Inann vägrade han allt som oftast att käka.

Nu stjäl han allt. Han har gått från att vara en slank pudel till att bli ett fetto...Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag klippte honom senast. Han såg ut som en vit labrador. :eek:

Han har kommit på att han kan välta alla grannars soptunnor och sno sopor. Det är inte poppis bland grannarna:angel:

Han snor mat från bord och bänkar, vilket han ALDRIGgjorde förut.
Han har varit väluppfostrad.

/Frasse
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

Åh, det var ena otacksamma rackare.

Jag hade hotat med att de skulle bli skickade till extra plågsamma djurförsök hela bunten. Eller det där med kastrering som Frasseoo föreslog...
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

Åhh din också. vår ena skotte blev kastrerad och den blev så besatt av mat att den tom slickade trasmattorna "rena" i köket. Helt tokig var han tom fallfrukt gav han sig på ute i trägården och hur vanligt är det att en skotte käkar Ingrid-Marie-äpplen?:crazy: När vi hängnade in grönsakslandet för att han gick amok a la värsta tryffelsvin började han stånga på soptunnorna:eek: Han var ingen lycklig hund efter det att han blev kastrerad:cry:

Apo
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

ja det där med kastrerade matvrak till hundar känner jag igen, innan jag kastrerade min hund var han väldigt kinkig när det kom till mat..men nu kasstar han i sig sin mat på bara några sekunder..han själ allt som jag kan ha ligga framme på tining på diskbänken..och då är det inte tinat kan jag tillägga 'suck*
Så det finns hundar som blir såå mycket jobbigare efter en kastrering medans andra har blivit änglar..
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

CarolaLind skrev:
Sen ska jag dessutom skänka bort mina katter. 5 st Otacksamma katt:devil: och 3 st. fula hundar. Sa jag att dom luktar illa också??


Här står jag, stackars vegetarian och KOKAR snusk som jägaren varit och lämnat, jag pysslar, jag donar, jag småsjunger (Ni ser bilden framför er va?) allt..för att inte spy svallvågor över spisen, jag behärskar mig, milt sagt.

Snusket som då förmodligen består av både det ena och det andra *YYYyyylll* fördelas fint, ris kokas och allt blandas och portioneras ut i fina byttor.

Vad gör de otacksamma kräken??

Tittar på det...luktar på det...Och går och lägger sig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inte en jäkel rör maten!!!


Nu strejkar mattanten på detta stället, det är ett som är säkert.

:devil: :devil: :devil:

Sa jag att jag tom. hade buljong i?

:cry: :cry:

:eek: :eek: Men jösses! Du kan få låna min hund. Hon hade garanterat hackat i sig allt det gotta´så fort så du inte hunnit blinka. (ska jag kanske säja att det är en stövare) Hon äter så glupskt så hon håller på att kvävas ibland :crazy:
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

Läste ett tidigare inlägg av dig där du skrev att du ville ha en till hund och nu skriver du att du vill skänka bort dom du redan har? :crazy: :smirk:
 
Sv: Jag ska skänka bort mina hundar.

Jag skulle ge slaktavfallet rått - dels är det mycket nyttigare för hundarna (och katterna), de tillgodoser alla näringsämnen bättre och dessutom brukar de flesta tycka det är godare när köttet är rått :p

Det skulle jag definitivt INTE göra. Hundar kan också bli matförgiftade..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp