Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Hej...Har lite funderingar just nu..:confused:...Om man skall skaffa hund...Finns det någon ras som passar perfekt för en trebarnsfamilj...
Svar
18
· Visningar
2 584
Senast: Spenna
·
P
Övr. Hund Igår upptäckte jag en kladdig fläck i min hunds päls. Jag trodde det var smuts eller nått så jag tvättade bara av det med vatten. Idag...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: Phoebe
·
Övr. Hund ...och den var gjord av halm, men det var så längesen, såå läääängesen.... :angel: Ja, så sjunger vi här hemma nu :) Två 5-månaders...
Svar
4
· Visningar
743
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Hej hej! Ere någon som har en Cavalier här???:) Här är min lilla cavaliertik Lacey!!!http://www.chadyline.com/svenska/index3.asp
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Tovanlovan
·
Övr. Hund Jag vet en hund som skäller och skäller och skäller och skäller och skäller. Det är på hunddagis där min hund får vara ibland, hunden i...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: PIRU
·
P
Övr. Hund Sitter och försöker klura ut det hela med det är inte det lättaste. Har förstått att A och 0 är bäst, men när är det "dåligt"?
2 3
Svar
40
· Visningar
3 341
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jisses folk är galna. hetar hund mot barn nu också. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,961721,00.html
2 3
Svar
54
· Visningar
2 914
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Måste bara få visa bilderna jag tog på min BC Balto och svärmors dogo argentinotik Saga idag på morgonpromenaden. Balto Saga och...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: glee
·
Övr. Hund Nu går jag i tankarna att skaffa en kompis till min 6månader gamla rottweiler tik. Men nu till problemet. Min tik är rätt hård mot...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: Vili
·
M
Övr. Hund nu är det så, att hundarna har ätit choklad, ungefär en halv alladin ask, sen choklad rutor. Ganska mycket med anndra ord!! den ena är...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: Harvester
·
A
Övr. Hund Vad gör ni med era valpar? Min valp bits och han har så fruktansvärt vassa tänder nu. Försöker säga åt honom och ge han någon av sina...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: AWAKE
·
P
Övr. Hund däremot har den lilla damen ett pågående värkarbete just nu så här blir det en annandag tillsammans med en födande hund. håll tummarna...
Svar
14
· Visningar
1 050
Senast: ancan
·
Övr. Hund Tänkte höra med er om det är någon större skillnad på en 16v valp mot en på 9v? Är intresserad av att köpa en valp och har hittat...
Svar
13
· Visningar
1 266
Senast: PIRU
·
E
Övr. Hund vad är det här!!! Enligt löpschema på min hund ska hon löpa i februari. När hon löpte sist var vi till hanen men hon ville INTE ha...
Svar
19
· Visningar
1 137
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Äntligen så har lilla Glenn kommit hem till mig :love: Som jag längtat... Här kommer lite bilder på yrvädret från idag och igår :)...
Svar
17
· Visningar
1 223
Senast: Ämelie
·
R
Övr. Hund Har en 9 månaders finsk lappkille. Nu tycker man att han borde komma vid inkallning, det gör han bara när han själv vill dock. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 772
Övr. Hund Vi har en åtta månaders dalmatiner/border collie. Hon är jättego MEN lämnar vi huset tuggar hon sönder allt hon kommer åt, tex skor...
Svar
19
· Visningar
3 953
Övr. Hund De senaste dagarna har jag funderat på att omplacera Lady, min blandras. I våras började jag känna att det inte räckte för mig med en...
2
Svar
23
· Visningar
2 025
Senast: Isis
·
Övr. Hund Pappa har haft brukshundar sen Eldkvarn brann ungefär. Men med stigande ålder tycks hans blödiga gener helt löpt amok. Om vi tar tre...
Svar
8
· Visningar
1 410
R
Övr. Hund Shoosan alla där ute :D Nu är det så att vi har en valp på lite över ett halvår, och jag undrar om man kan börja hoppa lite med...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp