Är det här OK?

Sv: Är det här OK?

Ska och ska?
Finns det nån regelbok på hur valpar ska vara? ^^


Ååååhh inte ens att disskutera vi tare i irl så är det lättare

Annars bye..
 
Sv: Är det här OK?

Det finns vissa saker som anses mer eller mindre acceptabla, ja.

Jag tycker jag diskuterar alldeles utmärkt. Enligt dig så överdriver jag bara, och jag förstår inte ens varför jag lägger ner tid på någon som direkt tar till den argumentationstekniken.
 
Sv: Är det här OK?

Kan säga att jag lät min rottis hälska rätt så mycket på grund av min okunnighet. Men lärde mig av mina misstag Jääkäri har hittils inte hälsat på nån hund förrutom Piru o han mår inte dåligt av det på nåt vis.
 
Sv: Är det här OK?

Du vet ju inte ett smack om vad du pratar om. Först och främst så är häst och människa helt olika djur. Och för det andra så är det ännu större skillnad mellan människor som bråkar och hundar.

Ingen idé att du yttrar dig när du snackar som om du pratar om mänskliga varelser och inte hundar, som det faktiskt gäller.
 
Sv: Är det här OK?

Det här sved tack och lov väldigt lite under omständigheterna. Valpis klarade sig helt utan men, både psykiska och fysiska.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 599
Senast: fixi
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
16 626
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Min killes familj har två hundar, en grey och en whippet. De är båda trevliga och har aldrig haft problem med att träffa nya personer...
Svar
13
· Visningar
1 313
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp