Barnvakter är bra att ha

Sv: Barnvakter är bra att ha

3 mil från Uppsala finns valpen just nu.

Jag bor ungefär 7 mil från Uppsala, jag kanske skulle kunna ha valpen här om det krisar för er.

För övrigt, helt bedårande valpar du har, och en ursnygga barnvakter:love: :love:
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

:D
Barnvakten_1.jpg


Barnvakten_2.jpg


Tinka_valp_1.jpg


Tinka_valpar_5.jpg


Tänk..Nu är det bara ca 2 veckor innan de flyttar de små trollen :crazy:
Vi sparar ju en själv och vad det verkar, så kommer det nog in 2 (istället för en) valpar nu framöver :love: :D

naaaw:love:
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Jag kan hjälpa dig om du vill, har inte så långt :idea:

Förresten ser det ut som katten klubbat ner alla valpar o katten ser nöjd ut med sitt verk :-)

Ska kolla med han som har valpen, nu i helgen. Eventuellt hade han en som skulle uppöver. Jag hör av mig när jag snackat med honom ;)

Katten är cool :love:
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Shiiit va stoora valparna har blivit:eek: Dom är ju lika stora som min fullvuxna dvärgtax:D Och supersöta är dom:love:
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

VALPMAGAR :love:

Finns det något mysigare? En av våra tikar är flera år och hon har fortfarande sin valpmage kvar... :angel: :D
 
Sv: Barnvakter är bra att ha

Tre mil från Uppsala är ju bara tre mil från mig då ju :idea: :idea:

Hör av dig om du vill ha hjälp med valpen några veckor!
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 599
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 462
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp