Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/8b15re2 I dag har min lilla bäbis börjat att löpa. Hon växer som o gräs. Väger...
2
Svar
36
· Visningar
1 801
Senast: skaraborg
·
Övr. Hund Just nu och förmodligen hela kommande 2007 kommer jag ha det rätt lugnt. Och jag har haft en rottweiler förr och saknar verkligen det...
Svar
13
· Visningar
1 299
Senast: Fragile
·
B
Övr. Hund var idag ute med min hund, liten mellanpudel, och var på väg runt vårat hus (radhusområde, ganska tätt mellan husen) och i ett av...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: LionQueen
·
Övr. Hund Gott Nytt År på Er allihopa!! Hoppas hundarna klarar natten utan att utstå allt för mkt lidande av oljuden. Och att ni människor...
2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Vad innebär det egentligen att gå från att ha 2 hundar på 2 år till att skaffa en valp också? Jag vill höra alla nackdelar,jag är...
Svar
11
· Visningar
997
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag har just spenderat HELA eftermiddagen med att försöka få ned 4 katter från ett träd (inte mina allihopa, grannens med....) Först...
2
Svar
20
· Visningar
1 467
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund :angel: :D :angel: Inte ofta alla 5 lyckas fastna på samma bild.. Givetvis måstes det ju busas även med Molly.. Stromboli har...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: _Diddl_
·
T
Övr. Hund Hej! Skriver detta under ett nytt namn eftersom jag har en för mig mycket angelägen fråga och helst vill vara anonym. Saken är den att...
2
Svar
21
· Visningar
1 852
Senast: Tian
·
Övr. Hund Det är vi alla överens om ;) Men jag kommer inte att sakna *Fiskmåsskrikena de utstöter när det vankas frukost, lunch, middag &...
Svar
5
· Visningar
837
Övr. Hund Wiiiiieee Dumbo? Jisses! Sicken helomvänding! Bus,bus,bus. Best Friends Sjung med nu syrran!! Okey! :D
Svar
8
· Visningar
999
C
Övr. Hund Jag har en ridgeback hane på 9 månader som är min favvo kille. Men jag har blivit osäker på en del saker som gäller/gällt när jag köpte...
Svar
18
· Visningar
1 736
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Det känns som om jag skulle behöva det.Jag har tidigare berättat att valpen har domodex (antagligen generell dessutom) och att han är...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: citron
·
D
Övr. Hund Hej! Har någon tävlat agillity och filmat? Skulle vara kul att se :bump: Har ni något annat så lägg gärna ut :)
Svar
1
· Visningar
654
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Black
·
T
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av rasen? Jag vill veta så mycket som möjligt och gärna se bilder!
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Tian
·
Övr. Hund Min älskade hund närmar sig nu 15 år (i mars). Han har under hela sitt liv varit väldigt frisk och kry, han hade öroninflammation som...
2
Svar
28
· Visningar
2 260
Senast: portofri
·
C
Övr. Hund Våran hund Isac! Är verkligen värdshistoriens fegaste! Han blir rädd för plastpåsar som fladdrar, han vågade tex inte gå nära frysen...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: pumah
·
Övr. Hund Hjälp! Våran hund är som en trotsig 4 åring! Han skiter totalt i vad jag (vi) säger! Många har säkert läst min tråd "Jag tror jag...
Svar
7
· Visningar
1 719
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund uäääck! :eek: Min gammelhund (snart 11 år) har börjat fisa nåt så förskräckligt. Hon får samma foder som de andr ahundarna och de fiser...
Svar
8
· Visningar
11 991
Senast: Smulis
·
Övr. Hund som många vet så har min valp varit hos veterinären pga onormalt hög vattentörst. men som jag skrev så var alla värden helt normala, så...
Svar
19
· Visningar
2 160
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp