Dvärgschnauzer + Marsvin?

Sv: Dvärgschnauzer + Marsvin?

Ungefär 3-4 månader brukar man rekomendera att trimma dem första gången. Det beror ju på hur snabbt du vill ha en bra päls. Jo, det räcker säkert att trimma 4ggr om året. Min tjej som inte ställs ut trimmar jag varannan måndad eftersom jag vill att hon ska hyfsad ut iaf. Lilltjejen som jag ställer ut håller jag på och putsar på varje vecka. Hon har en toppenpäls som är kanonlätt att sköta vilket gör att jag kan ställa ut henne i stort sett när som helst!

Sv: Dvärgschnauzer + Marsvin?

Hejar på med schnauzerköpet...

Min svartsilverkille har ytterst lite jaktinstinkt. Försökte få honom att ta en råtta en gång i skogen. Peppad av mig sprang han fram till råttan , gapade över den - och stannade upp som för att fråga "och vad ska jag göra nu då?" varpå råttan naturligtvis sprang vidare..

Så med honom skulle det inte vara några som helst problem att ha smådjur hemma.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 472
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 036
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 231
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025