Dvärgschnauzer + Marsvin?

Sv: Dvärgschnauzer + Marsvin?

Ungefär 3-4 månader brukar man rekomendera att trimma dem första gången. Det beror ju på hur snabbt du vill ha en bra päls. Jo, det räcker säkert att trimma 4ggr om året. Min tjej som inte ställs ut trimmar jag varannan måndad eftersom jag vill att hon ska hyfsad ut iaf. Lilltjejen som jag ställer ut håller jag på och putsar på varje vecka. Hon har en toppenpäls som är kanonlätt att sköta vilket gör att jag kan ställa ut henne i stort sett när som helst!
 
Sv: Dvärgschnauzer + Marsvin?

Hejar på med schnauzerköpet...

Min svartsilverkille har ytterst lite jaktinstinkt. Försökte få honom att ta en råtta en gång i skogen. Peppad av mig sprang han fram till råttan , gapade över den - och stannade upp som för att fråga "och vad ska jag göra nu då?" varpå råttan naturligtvis sprang vidare..

Så med honom skulle det inte vara några som helst problem att ha smådjur hemma.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 652
Senast: ii-ssa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 938
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp