Någon som vill peppa mig

Sv: Någon som vill peppa mig

Det är väl bara att leja någon. Av alla utställningsmänniskor du känner bör det väl finnas någon som kan ställa upp kan man tycka ;)

Ja, men det gäller att de inte ska ställa sina hundar
samtidigt + att de ska till den utställningen ;)
men alltid finns det väl nån, eller så får jag ta mig
i kragen och ställa henne själv så småningom...
är ju ingen brådska än är hon ju bara 5 månader
så jag har ju hela hennes liv på mig nästan.
 
Sv: Någon som vill peppa mig

Vad roligt! :bump:
Och du ska se att det går bra. På min och Julies första utställning kunde hon knappt gå i koppel 4 månader gammal. Det var lite skuttigt och jag hade aldrig gått i ringen förut men det gick bra och det var jätteroligt! Vi gick på en rasspecial utställning så uppfödaren var där samt en massa andra hundar av samma ras. Extra roligt eftersom att jag var tämligen ensam med rasen här uppe då. :D
Sen har det bara rullat på och vi brukar försöka besöka några utställningar per år. Inte det vi sysslar mest med men jag ser det som en trevlig dag. Man får surra med alla man känner, kolla på fina hundar + att det är jättebra miljöträning för dom. Största anledningen till att jag började ställa min var för att träna henne att bli hanterad av andra, men sen gick det så bra så då har vi fortsatt. :D
 
Sv: Någon som vill peppa mig

Nu längtar jag bara, är peppad till 100:love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 280
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Utställningen i Bröndby, Köpenhamn, Danmark, igår söndagen den 16 september blev en intressant tillställning. Jag bestämde mig inte ens...
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: Lupin
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 450
Senast: Cämz
·
Övr. Hund Man har ju strikt hundägaransvar, men hur långt sträcker det sig rent juridiskt egentligen i rent ekonomiska aspekter? Kom att tänka...
Svar
7
· Visningar
4 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp