My Dog - Jag är kär!

Sv: My Dog - Jag är kär!

Jag har brunt hår och jag hade ett silver/svart diadem.. :)
Jag hade svarta jeans och en röd/svart tröja på mig..

Freestylen var ashäftig! :D:D Nu vet jag vad jag och Nemo ska syssla med. Eftersom lydnad tråkar ut honom och agility verkar han helt ointresserad utav så är nog detta en bra grej. Han älskar trix och sånt :)

Såg nog inte dig tyvärr. Det är så dumt att man inte anordnar så man kan träffas när det är sådana större grejer. Men men..
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

*KL*
Tjejen i brun klänning med den grå hunden i freestylen var ju helt suverän!! Snacka om en cool hund. :love:
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Har 3 st whippar här hemma och bara :love: :love: :love: :love: :love: dom!
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Det är individuellt från whippet till whippet, nu är det 12 år sedan jag köpte hund men jag har fått för mig att det finns de som specialicerar sig på utställning/whippetrace. Whippet används inte till jakt som drever ect, i england var det tjuvjakt iaf! Ett säkert kort är att köpa hund från de uppfödare som har katter i huset :devil:

Jag tycker sloughi är döcoola. Har sett dem i flera år i Tammsvik men förra året fick de inte vara där och jag orkade inte åka ännu längre bort! Men vinthundsutställningar är bland det roligaste att vara på :D
 
Sv: My Dog - Jag är kär!

Skulle funka ypperligt :D Våra tre går lösa och det är inga som helst problem...kan ju tilläggas att jag är en mycket lat person som faktiskt inte tränat särskilt mycket för att kunna ha dom på detta sätt.

Var väl en whippe som blev certifierad servicehund för ett litet tag sen, vet flera som tränar lydnad med sina och några som spårar :p

Dom är pigga och lättlärda och har ett fruktansvärt härligt temperament.

Bara :love: mina whippar!!!!:bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp