Vad har ni...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Kimz0r
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 749
Sv: Vad har ni...

GUD vilket underbart koppel! :love:
Ett sånt vill jag ha till min snäcka.

Har bara ett enkelt svart, tunt till min. Ska försöka hitta nåt snyggare när jag har tid och ork. :D

Nu ser jag att på bild ett är det uppfödarens kedjehelstryp, så ignorera den bilden! :angel:
Om du känner någon som ska till Cruft's i vår är det ett ypperligt tillfälle att köpa dessa! De utan kedja är lite billigare, konstruerade ungefär likadant - alltså halvstryp. Min kostade typ 350 kr.

/Ishtar

Sv: Vad har ni...

Jag har en antikfärgad kedja med läderhandtag,samt retrieverkoppel i olika färger beroende vad jag har på mej så att vi matchar varandra! Min tik är mörkbrun.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 955
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 221
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 401
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 049

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka