J
J3O
Sv: Hundar och bad
Jag tror att det är du som är hönsmamma
Jag duschar ioförsig aldrig min hund (speciellt inte med schampo) men när han sprungit ute och blivigt våt så får han ligga i hallen.. Och det är klinkers i hallen ..
Men på så sätt så "tappar" han all grus i hallen och sen får han flytta sig så jag kan dammsuga upp det när han är torr..
Den enda gången jag skulle få för mig att tvätta min hund vore om han rullat sig i något typ av bajs som sättit sig i pälsen.. men det har aldrig hänt.
Ni som låter hundarna självtorka, tycker inte ni att det ser ut att bli kallt för dem efter ett tag??? Jag har iofs en golden med TJOCK päls och en cocker som är pälsmonster och borde bada/trimmas oftare.....
Jag brukar tänka att de ska få självtorka men efter en stund åker fönen fram och det är INTE populärt...
På sommaren är det ju enklare men nu på vintern känns det kyligt att självtorka trots 20 grader inne. Eller är det bara jag som är hönsmamma som vanligt...
Jag tror att det är du som är hönsmamma
Jag duschar ioförsig aldrig min hund (speciellt inte med schampo) men när han sprungit ute och blivigt våt så får han ligga i hallen.. Och det är klinkers i hallen ..
Men på så sätt så "tappar" han all grus i hallen och sen får han flytta sig så jag kan dammsuga upp det när han är torr..
Den enda gången jag skulle få för mig att tvätta min hund vore om han rullat sig i något typ av bajs som sättit sig i pälsen.. men det har aldrig hänt.