Sv: Lydnad?

Hej!
Har tävlat allt man kan tävla med min hund! Som är en bordercollie.. 8 år dags att lägga av trisst!

Varförb är det dags att lägga av om hunden är åtta? framförallt en bc håller väl långt längre än så?
 
Sv: Lydnad?

Jag har startat i lydnadsklass 1 två gånger med min BC tik som är 1 år o 8 månader. Tränar nu ettan och tvån, och lite ur trean och elit. Ska vänta med nästa start så att hon får bli lite stabilare först.
 
Sv: Lydnad?

Jag har en kelpie som tävlas i LKl III och en cocker som ska starta ettan :)
 
Sv: Lydnad?

Tävlade 2:an med min Schnauzer innan han gick bort, nu är allt vilande pga min skada..

Ska ( om jag bli hyffsat pigg ) starta vår Golden Retriver i 1:an och när kroppen fungerar som den ska så funderar jag på att skaffa mig en valp . ( Dock av rasen Pincher, gillade min schnauzer men inte hans pälsvård )
 

Liknande trådar

Hundträning Letar efter bra böcker om lydnad, bruks, allmän valpuppfostran.. ja lite allt möjligt. Det finns ju ett helt hav med hundböcker där...
Svar
4
· Visningar
384
Senast: farin
·
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 533
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp