Vad orkar en dvärgpudel?

Sv: Vad orkar en dvärgpudel?

Den klarar säkert av din livsstil. Jag har en dvärgtax, soom har betydligt kortare ben, och han orkar hänga med på sådarna masodont turer. Kanske inte i för djup snö, då han får hoppa sig fram.
 
Sv: Vad orkar en dvärgpudel?

min hund skulle nog klassas som överfet och borde tas om hand om av myndigheter för att sättas på bantning om jag visade honom på utställning.. grejen är den att han inte är ett diugg fet, han är som en normal hund, inte så spinkig som utställningpudlar ofta är.. brrr.. har känt på dom och man känner ju fan varenda ben i kroppen på dem..

Håller med. Det är synd. Min är över muskelös om manjämför med utställningspudlarna. De stora pudlarna som ställs ut däremot har muskler men inte många av dem små
 

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 916
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 525
Senast: hundtant
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 881
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp