Ni med valpar..

Sv: Ni med valpar..

ANF puppy ska byta till Large breed när säcken är slut. Har fri tillgång till fodret men blandar upp det själv med ANF turkey och Barley då hon går och snor ur min äldre tiks skål med.
Är en tre månaders korsning.
 
Sv: Ni med valpar..

Royal Canin Maxi babydog, 4 gånger per dag, 1 dl åt gången. eftersom jag har en hund med anlag för höftproblem så är det väldigt viktigt att han inte går upp för fort i vikt, så fri tillgång skulle vara förödande för honom...
 
Sv: Ni med valpar..

Har en DSG på 15 veckor =) Han får RC mini junior 3mål/dagen och får äta tills han blir mätt!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 119
Senast: linnsan
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 397
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp