Ni med valpar..

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare AWAKE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 895
Sv: Ni med valpar..

ANF puppy ska byta till Large breed när säcken är slut. Har fri tillgång till fodret men blandar upp det själv med ANF turkey och Barley då hon går och snor ur min äldre tiks skål med.
Är en tre månaders korsning.

Royal Canin Maxi babydog, 4 gånger per dag, 1 dl åt gången. eftersom jag har en hund med anlag för höftproblem så är det väldigt viktigt att han inte går upp för fort i vikt, så fri tillgång skulle vara förödande för honom...

Har en DSG på 15 veckor =) Han får RC mini junior 3mål/dagen och får äta tills han blir mätt!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 116
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Svar
12
· Visningar
1 263
Senast: movi
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
1 988
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka