Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag var extra generös med julklappar till mig själv i år. Välkommen hem efterlängtade valp! :love: 4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 274
Senast: Koltrast
·
  • Låst
Övr. Hund Tips: På onsdag visar Uppdrag granskning ett program om Julies Rescue, en rescueorganisation i spanien som har fruktansvärt dåligt...
Svar
4
· Visningar
1 793
Senast: Julle
·
B
Övr. Hund Vissa säger morgonmålet eftersom hundar äter i efterskott och alltså inte behöver mat på morgonen då dom inte jobbat under natten. Andra... 2
Svar
31
· Visningar
3 479
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Ett par scenarion: Du hälsar på hos en bekants bekant, i hallen blir du överfallen av hennes "glada" riesenhanne. Matte kvittar glatt... 2
Svar
35
· Visningar
2 532
Senast: Sol
·
U
Övr. Hund Någon som vet vad dessa saker kostar för chihuahuavalpar? * dolda fel färsäkringar (3år) *vaccinering mot valpsjuka *vaccinering...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Smulis
·
F
Övr. Hund Hej! Är det någon av er med schäfrar här inne som använder/har använt Royal Canines German Sheperd 24?? Eller är det väldigt nytt? Jag...
Svar
16
· Visningar
3 237
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Om man är sugen på lite dragkamp, och ingen vill leka med en, så får man ordna det själv. Ljudffekterna står hon själv för! (Vill...
Svar
7
· Visningar
943
Övr. Hund Lite nyfiken bara. Kastrering är ju av någon anledning ett 'känsligt' ämne om det görs 'bara ändå' så att säga. Och undrar hur ni...
Svar
17
· Visningar
1 968
Hundhälsa Min mammas hund har/hade erlichia. Hon började halta och hade väldigt ont i kroppen. Hon fick behandling, men har börjat halta igen och...
Svar
4
· Visningar
1 375
Senast: jappisen
·
Hundträning Jag behöver hjälp från er kunnaiga här inne med förslag på hur man kan träna bort ett protest beteende. Har en jätte go jackrussel hane...
Svar
17
· Visningar
2 482
Hundavel & Ras Här tänkte jag att alla boxer-människor på buke kundes samlas och prata om våra härliga hundar! :) Skriv gärna en presentation om dig... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 841
Senast: Linda_77
·
Övr. Hund För att rasta hunden ordentligt när man är grymt förkyld och inte klarar att gå mer än 20 min så behövs följande: 1 st osäker... 2
Svar
21
· Visningar
2 480
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Typ av hund Mat Försäkring Ev. dagis/dagmatte Övrigt? Hur mycket lägger ni undan för oförutsedda händelser, kurser, annat?
Svar
18
· Visningar
6 186
Senast: wtf
·
Övr. Hund Halloj gottfolk. Har en liten undran. Har en ca 9 veckor schäfervalp. Var ute för en stund sen o lattjade lite på gräsmattan, när en...
Svar
9
· Visningar
1 653
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Jag funderar på om jag ska byta försäkring på min Schäferhane. Jag har nu Agria och ger 190/månad vilket känns lite saftigt i längden... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 859
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Newbie-fråga :D Har just parat min hanne för första gången och det blev en parning med hängning igår och en idag. Tiken har fått kullar...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Lenis
·
Övr. Hund ..Ja, så var vi där igen. Mina kära föräldrar vill prompt ha en rottweiler och jag gör allt i min makt för att försöka ändra herr och... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 573
Senast: sona
·
Övr. Hund Går det? Jag har precis blivit ensam, då min sambo och jag har valt att gå ifrån varandra (helt sjukt, världen är galen). Förutom allt...
Svar
14
· Visningar
2 709
Senast: Toya
·
S
Övr. Hund Hej Jag är 45 år och bor ihop med restan av min familj, frugan och två pojkar som är 19 och 17 år. Intresse för hästar och crossåkning... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 894
Senast: Grana
·
Övr. Hund Min arbetskollegas hund sprang bort i torsdags. Det är en femvägskorsning som till kropp och färg påminner om en Rhodesian Ridgeback...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka