Sicken julklapp!

Sv: Sicken julklapp!

Det var du som ställde dig tveksam till att ha vuxna hundar med valpar och att de skulle vara åtskilda, inte jag. Om det går så bra, varför fråga...?

Alltså, det verkar som om du får lära din lilla herre att ta det lite lugnare när han festar för sådär ska man ju inte se ut förrän efter tolvslaget ;)

Och fortfarande, han är alldeles underbart söt! :love:

Jag fortsätter bildbomba.. :p

Är ganska säker på att såna där snart är förbjudna, nya EU-regler som träder i kraft vid årsskiftet. Inget att göra - tyvärr måste du göra dig av med den.

PS: om du har svårt att hitta någon som kan hämta den har jag inga speciella planer imorgon :angel: :p

Hur det är möjligt vet jag inte, men på något sätt har lilla gurkan här hunnt bli 12 veckor gammal.

11v

12v

Den som gapar för mycke..

Och en bonusbild på dom vuxna som säkert känner sig lite utanför vad gäller fotandet. *harkel*

*kl*

Jag döööööör!!!!!!!!!!

Vill åsså ha en till!

/Syrsa

Vilket härligt gäng dina hundar är och vilka fina bilder du tar! Jag förstår inte hur det gick till, men nu är jag säker på att jag MÅSTE ha hund i framtiden igen.

Valp, valp, valp, valp, det liksom dunkar i huvudet på mig...

Liknande trådar

Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 217
Senast: Dyngpeter
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 215
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 115
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka