Sicken julklapp!

Sv: Sicken julklapp!

Vad underbart söt liten julklapp du skaffat dig:love:. Lycka till med den lille :)

P10100352.jpg

AAAAAHHHHH:love::love::love:

såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt:love::love::love::love:

Åh vad söt:love: Bara av att titta på bilderna gör ju att man känner valp lukten

Synd att min "valp" är 8 månader så det dröjjer (Stavar man vekligen så:confused:) nog tills nästa:cool::D

Idag ville dom två vuxna hundarna gå långpromenad vilket tydligen betydde att jag skulle ligga varmt och mysigt i en ryggsäck med en fårskinnsfäll och...
P1010002.jpg

:D

Sen är det faktiskt inte så lätt när man är liten och det är regnigt och halt ute. Händer lätt att man står på nosen i leran. Då blir man svart och måste bada.
P10100032-1.jpg
P10100012-1.jpg

Efter bad får man ben, och låta fluffet lufttorka.
P10100062.jpg

Liknande trådar

Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 217
Senast: Dyngpeter
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 215
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 115
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka