Sicken julklapp!

Sv: Sicken julklapp!

And there's more....

iver.jpg

P1010001.jpg

P1010029.jpg

(:D )

Men vilken söting!!!!

Det kvittar hur många hundraser det finns, golden/gula labbe-valpar är nåt av det sötaste som finns!

Vad heter han?

Amen va faasen:mad: FY på dig! Med de 3 yngsta härhemma alldeles för nära varandra i ålder på 8, 9 och 18 månader härhemma borde jag ju inte ens titta här. Du MÅSTE varna i rubriken i fortsättningen!

Men, jag är som berget. Ingen hund till här inte.. Men bara en liiiiiiten tyskterrier borde jag väl få.. De räknas väl nästan inte till hundar va?:angel: Snälla tomten!

Ursöt, grattis! Coolt namn åsså:)

Gilly

Men lilla sötnöten då... hur go får man bli egentligen?? Bästa julklappen nånsin, eller hur - å tänk att jag också fick en:p
speed_huvud_8v.JPG-for-web-LARGE.jpg

speed_sitter_8v.JPG-for-web-LARGE.jpg

Speed hälsar till brorsan:D

Nejmen vad kul att ni har bröder:) Jätteroligt att se utvecklingen och skillnader/likheter ju!

Grattis till dig med Pumah:D

Gilly

*KL*

Sicka sötisar! Båda två. Har skyddsglasögon på när jag öppnar tråden. Får bara exponeras i trettio sekunder. :eek::o

Men huga världen, vilken skönhet!:love:
Då går du in i "valpkoma stadie" nu då!:D

Men åh, man glömmer ju helt bort det jobbiga med valp när man ser sådana här bilder! Jag som ändå är ganska nöjd med att min dam börjar bli stor och förståndig nu (hrrm...ja, emellanåt i alla fall) börjar nästan längta lite efter valp igen...

Väldigt fint namn förressten!

Men åh, man glömmer ju helt bort det jobbiga med valp när man ser sådana här bilder! Jag som ändå är ganska nöjd med att min dam börjar bli stor och förståndig nu (hrrm...ja, emellanåt i alla fall) börjar nästan längta lite efter valp igen...

Väldigt fint namn förressten!

Nu ska jag ju inte ropa hej ännu, men jag kan iaf fresta dig ännu mer med att han är väldans behändlig hittills och allting flyter på så himla bra med dom andra hundarna och allt.:D

Tack, jag hade lite beslutsångest angående namn, men Iver kändes och passade bäst i slutändan.

Liknande trådar

Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 217
Senast: Dyngpeter
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 215
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 115
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025