Sicken julklapp!

Sv: Sicken julklapp!

Tre bilder från första dagen i nya hemmet.

P10100112.jpg

P10100014.jpg

Over and out ;)

P10100432.jpg

Nä, det här går inte...! :love:

Vi som tror stenhårt på att inte skaffa hund nr två förrän om två år! Du får inte göra såhär!!!:mad:

Vi kommer bli med golden innan nyår om jag tittar in i den här tråden en gång till!:angel::eek::love:

/Syrsa, bedårad.
(Vackert hem du verkar ha, btw!:) )

En sådan julklapp gav vi oss förra året, jag och sambon. Det bästa vi gjort tillsammans hittills i vårt förhållande, definitivt.
Förstår att du är nöjd, en underbar liten varelse ser det ut att vara på bilderna, såå söööööt :love::love:

Hmm, jag tror inte att jag har varit tillräckligt snäll för att få en sån supersöt julklapp :angel: Lycka till!!!

hehe du vet ju om mina allergiska reaktioner på sånna där ;) men en vi tränar med varannan vecka har gjort mig lite mer tilgiven, och jag tror du kommer greja detta galant!

*alla lycko önskningar med luden-tott*

Nä, det här går inte...! :love:

Vi som tror stenhårt på att inte skaffa hund nr två förrän om två år! Du får inte göra såhär!!!:mad:

Vi kommer bli med golden innan nyår om jag tittar in i den här tråden en gång till!:angel::eek::love:

/Syrsa, bedårad.
(Vackert hem du verkar ha, btw!:) )

Inte nog med att han är sjukt söt så är han riktigt behändlig också. :D

Tack! Efter massa renovering så börjar det bli fint.:)

En sådan julklapp gav vi oss förra året, jag och sambon. Det bästa vi gjort tillsammans hittills i vårt förhållande, definitivt.
Förstår att du är nöjd, en underbar liten varelse ser det ut att vara på bilderna, såå söööööt :love::love:

Mina andra två hundar verkar gilla julklappen också.;)

Hmm, jag tror inte att jag har varit tillräckligt snäll för att få en sån supersöt julklapp :angel: Lycka till!!!

Jodå..

hehe du vet ju om mina allergiska reaktioner på sånna där ;) men en vi tränar med varannan vecka har gjort mig lite mer tilgiven, och jag tror du kommer greja detta galant!

*alla lycko önskningar med luden-tott*

Tack, du ska nog bli kvitt den där allergin när jag kommer upp nästa gång.;)

Jag ska ladda upp dom ljusare filmerna sedan. ;)

Myra har fått moderskänslor och håller ett vakande öga på knytet.
P10100312.jpg

P10100182.jpg

P10100092.jpg

P10100342.jpg

P10100352.jpg

Liknande trådar

Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 217
Senast: Dyngpeter
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 215
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 115
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025