Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur går man tillväga för att registrera in en importerad hund i SKK? Det handlar om en hund som flyttat hit med sin ägare, när denne...
Svar
13
· Visningar
3 473
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Igår var vi iväg och skulle egentligen träna lite skydd på brukshundklubben, jag känner dock alltid att Harley liksom blir lite utanför... 2
Svar
24
· Visningar
1 692
Senast: Kalinsi
·
S
Övr. Hund hittade en hund runt 00:00. liknande jack russel. tre färgad. polisen är informerad. men tänkte om det va någon här som vet nått om en...
Svar
13
· Visningar
1 369
Senast: TinyWiny
·
K
Övr. Hund Min bror hade mött på en granne som är hundägare, dom kom att prata och grannen berättade att dom är ett gäng som brukar ses och gå...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: Kalinsi
·
V
Hundhälsa Har en schäfervalp på snart 6 månader och häst. Min stallkompis säger att jag gott kan ta med valpen då jag rider, men jag vill inte...
Svar
13
· Visningar
1 445
Senast: Nera
·
Hundhälsa nu är jag arg....:mad: betalar en jävla massa pengar till försäkringbolaget och hunden är reserverad i bakbenen!!! Nu är de så att...
Svar
1
· Visningar
3 515
Övr. Hund Min hanhund, 4 år, har av någon anledning svårt för min bror. Hunden är en omplacering så det är mycket möjligt att något hänt tidigare... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 549
Övr. Hund Jag har tänkt länge nu då min moster har en hund som älskar att dra (är van vid hundpulcka, och älskar att få ut med den:love:). Så...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Idag har jag anmält mig och jycken till en kurs i tävlingslydnad!!!:eek::eek: Den drar igång om några veckor. Första kursen någonsinn...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Lady_A
·
S
Övr. Hund hej jag behöver råd jag har 2 hanhundar ike kastereade en flat 5 år en dobbis 7 år har haft dom sen valpar men dobbisen e väldigt...
Svar
18
· Visningar
1 242
S
Övr. Hund Har nu av och till lagt olika långa spår, låtit ligga olika länge, på olika underlag, i väta/lite snö och i torr mark, avslutat med...
Svar
15
· Visningar
1 849
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund 1. Töm badrummet på allt som inte tål att dränkas 2. Lägg i ett fåfängt hopp i en antihalkmatta i badkaret 3. Locka på hunden... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 704
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Har någon en vettig förklaring till varför tjejen skäller på vissa som går förbi när man är ute och promenerar, medan hon knappt lyfter...
Svar
4
· Visningar
4 798
Senast: DuploBit
·
S
Övr. Hund Tänkte att Cindie skulle få vara pälsad den tiden hon har kvar (blir 15 i mars) men det sprack hejdlöst. Eftersom hon dom senaste åren...
Svar
1
· Visningar
724
·
G
Övr. Hund Usch. Att se sin hund dö och inte kunna göra något måste vara något av det värsta som finns. Och att dessutom dö på det sättet...
Svar
8
· Visningar
1 072
·
D
Övr. Hund Jag och en vän till mig planerar att starta en kennel. Jag undar vad det kostade för er, hur mycket ni gav för språngavgift...
Svar
14
· Visningar
1 437
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Fick hem ett nyt försäkringsbrev på ponnyn, och då var det en folder med om 'förändringar och nyheter i försäkringarna', som gällde alla...
Svar
14
· Visningar
6 030
Övr. Hund Tog detta kortet i förrgår o det blev så fint, halsbandet har jag sytt själv o visst klär det honom ?
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Satsumas
·
P
Hundhälsa Behöver få lite råd. Jag har två stycken blandisar. På den yngre av de två upptäckte jag en ruva i nacken för någon dag sedan. Nu i natt... 2
Svar
22
· Visningar
19 309
Senast: lundborg
·
Hundhälsa Var 11+ ar boxertik har artros i ryggen samt ett relativt nyskadat ledband i ena knaet, men ar i ovrigt frisk och kry. Veterinaren...
Svar
13
· Visningar
5 477
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka