HJÄLP! Har han fått skabb?

Sv: HJÄLP! Har han fått skabb?

Tips som vi gjorde hos Vetrinären vi rakade honom på dom irriterande ställena de hjälpte jätte mycket också något som Vetrinären rekomenderade om de skulle komma igen.
Nu har de börjat växa ut ny frisk päls och lile Ikisen mår prima igen=)

Man Bör inte sätta på Täcke framför allt inte om de handlar om eksem..så som fukt eller eksem de förvärrar bara klådan.
Raka dom är mitt tips

Du kan vÅnta tills i mon men se till att han inte kliar sig lÄgg pÅ nÅt inne tÄcke nÄr han Är inne o nÄr han Är ute sÅ ha pÅ ute tÄcke dÅ klia han inte sÖnder sin hud och fÅr sÅr:)

var det ett svar till mig ???:confused:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 550
Katthälsa Min ena katt har fått hudproblem. Jag upptäckte det första symtomet i helgen. Då var det ena bröstvårtan som var sårig. Eller typ som...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: mackan
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 641
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Då min förra hund led av diverse problem, och därför fick sluta sina dagar för tidigt, så är jag numera nojjig för minsta lilla sak. Min...
Svar
6
· Visningar
1 510
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden