Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Är det någon som vet om tuggben innehåller mycket fett? Jag brukar ge hunden ett vitt hudben (stort) varannan dag ungefär. Nu har jag...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: anja23
·
Övr. Hund Jag och min man har bestämt oss för att skaffa hund eller närmare bestämt en whippet. Av olika anledningar vill vi hellre ha en vuxen...
Svar
12
· Visningar
3 562
Senast: gadriel
·
E
Hundavel & Ras Hej! Jag & min sambo är inne på att skaffa hund här nu under början på våren - mot sommaren, när vi hittar en som passar helt enkelt :)...
Svar
12
· Visningar
3 420
Senast: Unit
·
E
Övr. Hund Hur mycket foder får en 12-16 kilos hund per månad ungefär? Funderar då främst på en Norsk Buhund tik. Hur många kg som går åt per...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Eifos
·
S
Övr. Hund God fortsättning på det nya 2009, gott bukefolk! Här kommer ångesten: Jag har hela dagarna ångest att voffsingen inte får... 2
Svar
25
· Visningar
3 571
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag har varit här och kikat lite förr men har inte riktigt haft tid till hundlivet förräns nu pga jobb, häst och sambo...
Svar
18
· Visningar
2 098
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Som rubriken lyder; vad sk jag göra åt min 8 åriga tik som jämt är hungrig? Hon kan inte ha fri tillgång för då skulle hon bli en... 2
Svar
23
· Visningar
18 641
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Tvättade min hund med ohyreschampot Antiparasite för nästan 2 veckor sedan nu, trättade och sköljde av sedan tvättade igen och lät verka...
Svar
9
· Visningar
1 842
T
Övr. Hund Idag var vi tvungna att avliva min älskade bordercollie/schäfer Molly. Hon fick en tumör i hjärtat och gick inte att rädda... Du...
Svar
14
· Visningar
1 094
Senast: Isaa
·
Övr. Hund Hörde häromdagen att man helst inte ska ha djurskinn (typ fårskinn) till varken vuxna hundar eller valpar. Det skulle på något sätt inte...
Svar
8
· Visningar
9 196
Senast: Iddefixen
·
B
Övr. Hund Ja hunden vi har nu är ju sällskapshund, och han har fått vaccinationer för underhållsbehov så att säga (parvo+valp(?) vid 3mån, tetanus...
Svar
16
· Visningar
1 598
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Ja så gammal blev våran Cherokee. I förmiddags fick han somna in :cry::cry: Han hade svårt att gå... Åh fy fan varför ska man kära...
Svar
10
· Visningar
1 035
Senast: Kilauea
·
K
Hundhälsa Finns det någon här inne som har erfarenhet av att ge kortisoninjektion till en äldre hund med armbågsartros? Jag vet att det inte är...
Svar
5
· Visningar
5 302
Senast: Alexandra_W
·
J
Övr. Hund Är det någon av er som har testat detta foder till era hundar? Jag har inte hört så mycket om fodret men ska nu ge det till min hund... 2
Svar
22
· Visningar
2 437
Senast: jappisen
·
K
Övr. Hund Idag har vi haft ett såå lyckat hundmöte mellan liiten hund och stooor hund :) Det var min English Toy Terrier tik Hilda 4½ månader...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Vad kan era hundar för coola trix? Jag behöver inspiration... :) Utöver de vanliga kan min bara "kanin" (ni vet, som Dicken i... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 887
Senast: Morran
·
S
Övr. Hund Har funderat på en grej. Sånt där krafs som en del hundar (ffa hanar) gör efter de kissat... Vad beror det på? Är det: - Rasbundet...
Svar
11
· Visningar
1 057
Senast: soma
·
M
Hundavel & Ras Jag är på väg att skaffa min första egna hund inom ett år eller så. Mitt stora dilemma är att jag inte kan bestämma mig för vilken ras...
Svar
14
· Visningar
2 584
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Ni som inte jobbar 8-17 varje vardag och måste lämna bort hunden/hundarna, vad jobbar ni med och vad har ni för tider? Är lönen "ok"... 2
Svar
30
· Visningar
3 116
S
Övr. Hund Jag gjorde en tråd som var lite av en efterlysning på en Mudi som försvann den 31 oktober i Lerum. I går kväll så lyckades han fastna i...
Svar
15
· Visningar
1 599
Senast: scotty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka