Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund :banana:hej jag skulle gärna villja veta några hund trick!:)min hund kan redan sitt,ligg,vacker tass,skämms,och buga och hopp men jag...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Lawendel
·
Övr. Hund Det finns en familj här i området som har en hund, runt 5 år gammal. Jag har inte sett hunden sen den var en liten valp, av den enkla...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: gul_zebra
·
Hundhälsa jag vet inte alls om det kan vara att hon blir kall om tassarna men idag märkte jag för första gången att hon ibland hoppade på 3 ben... 2
Svar
21
· Visningar
5 359
Senast: tinissen
·
A
Övr. Hund Vår hund är en riktig utbrytardrottning, ibland iallfall. Vissa gånger när vår hud är ensam hemma, lyckas hon låsa upp dörren och ta...
Svar
9
· Visningar
898
Senast: mimmipigg
·
Hundavel & Ras Har SBK regler om att bara vissa raser får delta i kurser/träningar? Fick höra att vissa inte tar emot ens alla renrasiga hundar, utan...
Svar
7
· Visningar
1 723
Senast: Zqathan
·
S
Övr. Hund har precis börjat träna apportering med min unghund. hon springer mot apporten då den är kastad, och hon plockar upp den. sen springer...
Svar
18
· Visningar
2 463
Senast: Gabbi
·
I
Övr. Hund Skriver anonymt då jag helst inte vill säga vem jag är just nu. Idag var jag ute med hunden som vanligt och då det bara var en hund i...
Svar
15
· Visningar
2 034
Senast: unki
·
Övr. Hund Kan tikar hoppa över löp eller rentav får dom två månader senare. Vår tik brukar löpa i samband med älgjakten här (Andra veckan i...
Svar
9
· Visningar
16 105
H
Övr. Hund På ngt sätt har jag ALLTID missat hundmässan, och jag vet inte om jag kan gå på HUND2009 i år heller... Är det värt det? Vad kan man...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Har en blandrastik på 16 veckor, som jag hra lite problem med. Det är inkallningen som går åt skogen, jag har fått tips och hjälp hur... 2
Svar
23
· Visningar
3 609
Senast: Teah
·
Övr. Hund Tror ni på den här människan? Har man planer på att träna lydnad och bruks och inte klarat av att få en soffpotatis att gå i koppel på... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Just nu sitter jag på ett tåg med hundarna. (Min + en annan som ska omplaceras). I gången mitt emot befinner sig en setter som är... 2
Svar
26
· Visningar
3 154
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Heter det Loka eller Loksele till hund? Till häst säger man ju Loksele men vad heter det till hund? Lägg gärna in bild! Då jag ej kan...
Svar
3
· Visningar
1 465
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Jag fick för mig att jag och Rådi skulle ut och promenera längs Järvafältet, i riktning nordväst. Startpunkten tidigt i morse var... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 864
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har en dvärgschnauzer (svart) på 8 månader som vi har problem att trimma öronen på. Nu menar jag inte de håren som är på öronen utan de...
Svar
6
· Visningar
5 103
Senast: movi
·
Övr. Hund Kom nu med tips på bra damsugare som tar hundhår på mattor! Och då menar jag inte det korta hundhåret. Utan söta små guldlockar från en...
Svar
11
· Visningar
2 691
Senast: MaRomer
·
H
Övr. Hund Hej ny här med en del frågor jag har hittat en hund som intreserar mig men den har varit i annans ägo ett tag den mår bra men kan...
Svar
4
· Visningar
1 741
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Har en springer som jag börjat köra igång lite lätt lydnad med. Han går fot och sätter sig när jag stannar. Problemet är att han gärna...
Svar
12
· Visningar
1 471
Senast: Bellini
·
Hundhälsa Min hund hade nyss vad jag tror var ett epilepsianfall. Hon har sammanlagt haft fyra till fem anfall under en sexårsperiod. Idag såg... 2
Svar
20
· Visningar
11 070
Senast: Philosophia
·
L
Övr. Hund Idag har jag pricis fått hem min nyköpta hund på 6 månader, en dalmatiner, så underbar. Nån mer som har dalmatiner och bilder? vill... 2
Svar
29
· Visningar
4 123
Senast: corno79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka